نکات تبلیغاتی Dodge در مورد مدل تولید شارژر EV آینده


اکنون فصل تیزرها است و دوج به تازگی یکی از آنها را در یک ویدیوی کوتاه 15 ثانیه ای ارائه کرده است. پلک نزنید چون آن را از دست خواهید داد، اما در نقطه پنج ثانیه، نقاشی یک دو در قرمز در یک محیط بسیار جشن وجود دارد. مطمئناً شبیه به کانسپت دوج چارجر دیتونا است، اما در چشمان ما نیز متفاوت به نظر می رسد. آیا این می تواند طعم نسخه تولیدی باشد؟

ما دوج را پینگ کردیم و مستقیماً این را پرسیدیم، اما بدون اظهار نظر رسمی مورد استقبال قرار گرفتیم. تنها چیزی که ما داریم این نمای مختصر از خودرویی است که در برف می دود و مقداری چاپ ظریف مفید در پایین صفحه: “مدل پیش تولید فقط برای مصارف تصویری نشان داده شده است. اواخر سال 2024 در دسترس است.”

تیزر دوج چارجر

این نشان می دهد که ما به دنبال چیز جدیدی هستیم، و ما یک بازه زمانی رسمی از زمان ورود چنین خودرویی داریم. شکی نیست که این شارژر جدید است که بسیار شبیه به مفهومی است که در سال 2022 معرفی شد. ما همان مجسمه سازی تهاجمی را در کاپوت، همان چانه مربعی، همان خط کمربند را می بینیم. اما اینجا چیزی متفاوت است. چراغ های جلو را بررسی کنید. آنها به دور نگاه می کنند.

این جالب‌تر است که ببینیم شارژر فعلی چراغ‌های گرد ندارد. کانسپت Charger Daytona هم اینطور نیست، اما Challenger فعلی اینطور است. آیا این واقعا می تواند یک تیزر برای Challenger جدید باشد؟ یا به چراغ های گرد بودن شارژر اشاره می کند؟ یا آیا این فقط یک نقاشی مبهم از مفهومی است که نورهای مستطیلی را گرد جلوه می دهد؟ ما سوالات زیادی داریم و متأسفانه به این زودی ها پاسخی دریافت نمی کنند.

ما این سوالات را در کنار شایعات مربوط به احتراق داخلی و نسخه های الکتریکی برای نسل بعدی به لیست اضافه خواهیم کرد. دوج در ابتدا به ما گفت که شارژر جدید فقط الکتریکی خواهد بود، اما این بیانیه اصلی از آن زمان به یک تبدیل شده است بدون شرح. با تقاضای خنک‌کننده برای خودروهای الکتریکی و برخی دولت‌ها از طرح‌های تهاجمی خودروهای برقی عقب‌نشینی می‌کنند، یک شارژر با نیروی طوفان که در کنار یک Banshee برقی 900 اسب بخاری زندگی می‌کند به زودی به واقعیت تبدیل می‌شود.



منبع