برای بیرون کشیدن این آئودی R8 از خواب پنج ساله اش، یک وینچ و گروهی از خرده فروشان طول کشید.


گاهی اوقات، زندگی به سادگی در مسیر همه چیز قرار می گیرد. این توضیحی است که مالک این آئودی R8 Spyder مدل 2010 ارائه می‌کند، که به مدت پنج سال با شیشه نیمه پایین در بیرون رها شده بود و هم در بیرون و هم از داخل ویران می‌کرد.

ما می توانیم خشم علاقه مندان را از طریق اینترنت احساس کنیم. اما قبل از اینکه ارسال را بر روی آن کامنت تند و تند بزنید، در اینجا برخی از پیشینه آئودی از Detail Dane و WD Detailing، دو کانال YouTube که در این نجات همکاری داشتند، آورده شده است. صاحب R8 مالک سابق خانه ای است که در تمام این سال ها در آن پارک شده بود. خریداران گفتند که نگه داشتن ماشین در آنجا اشکالی ندارد، اما پس از آن کووید اتفاق افتاد و خوب، روزها به ماه ها و سپس سال ها تبدیل شدند.

این وضعیت با نصب سیستم تعلیق بادی ویژه آئودی پیچیده تر شد. طبق ویدیوها، نصب اولیه این سیستم خاص بود و قرار دادن قطعات در قفسه، دسترسی به باتری R8 را دشوار می کرد. برق تخلیه شد و سپس موش ها آمدند و از طریق خطوط هوای سیستم تعلیق جویدند و عملاً R8 را روی زمین انداختند. بر اساس گزارش‌ها تلاش‌هایی برای خارج کردن خودرو انجام شد، اما مشکلات باتری و سیستم تعلیق آن تلاش‌های اولیه را خنثی کرد. و به سادگی کشیدن ماشین به بیرون – حرکتی که احتمالاً آسیب زیادی را به همراه خواهد داشت – یک گزینه نبود.

جزئیات آئودی R8 2010
آکورا NSX در میدان
جزئیات آئودی R8 2010

نتیجه چیزی است که در اینجا می بینید. بارگیری ماشین روی یک تریلر سرپوشیده، یک فرآیند چهار ساعته شامل چرخ‌ها، وینچ‌های متعدد و برداشتن قسمت جلویی R8 بود. سخت کوشی نتیجه داد و ماشین در نهایت به مغازه Detail Dane برده شد، جایی که او و WD Detailing با هم همکاری کردند تا آن را مادر همه حمام ها کنند.

پایین بودن پنجره منجر به انواع کپک ها در داخل می شد، اما مانند نو تمیز می شد. نمای بیرونی نیز دگرگونی شگفت‌انگیزی ایجاد می‌کند، و با بسته شدن جعبه باتری، آب کافی برای کارکردن تاپ برقی شلوغ R8 Spyder وجود دارد.

جزئیات آئودی R8 2010
جزئیات آئودی R8 2010

در واقع، حتی آب کافی برای روشن کردن V10 5.2 لیتری وجود دارد. در این مرحله است که با اگزوز سفارشی آشنا می شویم. ما هیچ جزئیاتی در مورد ماهیت اگزوز نداریم، اما می دانیم که صدای آن بلند است. خرده فروشان تایید می کنند، و جدای از چند پف دود سیاه (احتمالاً از گاز پنج ساله هنوز در باک)، به نظر می رسد R8 مشتاق یک بار دیگر به خیابان بیاید. تا زمانی که مشکل سیستم تعلیق حل نشود، این اتفاق نمی افتد، و متأسفانه، ویدیوها قبل از اینکه سرنوشت نهایی R8 را بدانیم به پایان می رسد.

ما با Detail Dane تماس گرفته‌ایم تا بتوانیم به‌روزرسانی‌هایی در مورد آئودی دریافت کنیم، بدون اینکه به وضعیت فعلی Acura NSX نیز اشاره کنیم که در ویدیو نشان داده شده است. با توجه به اینکه کسی را دیده‌ایم که یک NSX را بعد از 15 سال در کف رودخانه نجات می‌دهد، این یکی که در یک حیاط نشسته است به نظر می‌رسد برای بازگشت به جاده بی‌معنی است. اگر پاسخی شنیدیم، با اخبار تازه وارد می شویم.



منبع