هیچ چیز به شما یادآوری نمی کند که خانواده برای همیشه مانند این باربیکیو سریع و خشمگین است



آیا از معاشرت با خانواده خسته کننده خود در این فصل تعطیلات خسته شده اید؟ می خواهید وقت خود را با آجیل ماشین بگذرانید واقعا شما را در عوض؟ این حماسه سریع فقط یک چیز دارد: شومینه Yule Log بر اساس غذای باربیکیو فیلم اصلی.

هر زمستان به نظر می‌رسد اینترنت راه‌های جدید و منحصربه‌فردی برای ارائه Yule Log ارائه می‌کند، یک شومینه مجازی برای ساعت‌ها نشستن روی تلویزیون برای کسانی که توانایی سوزاندن چوب در خانه‌های خود را ندارند. اما این یکی از سریع و خشن کانال یوتیوب کیک را می گیرد.

این کلیپ یک ساعته از همان ابتدا با صحنه نمادین شروع می شود سریع فیلمی که نشان می‌دهد بازیگران اصلی دور یک میز حیاط خلوت جمع شده‌اند، در حالی که دومینیک تورتو جوجه‌ای با ظاهر خوشمزه را کباب می‌کند. پس از گذشت تنها 15 ثانیه، این ویدیو به یک عکس ثابت از کریل در حال ترک خوردن، ریختن دود و شبیه سازی صداهایی که از هر ویدیوی Yule Log دریافت می کنید، تبدیل می شود.

آنچه در ادامه می‌آید یک ساعت پر از سوختن مرغ است، بدون هیچ نظارتی بر اینکه چه کسی حواسش به کباب‌پزی است یا بررسی می‌کند که آیا غذا بیش از حد پخته شده است یا خیر. هر چند دقیقه صدای آرام شومینه از نقل قول های فیلم قطع می شود.

تورتو حدود 55 ثانیه بعد، احتمالاً فراتر از نگاه دوربین، می گوید: «پول می آید و می رود، ما این را می دانیم. “مهمترین چیز در زندگی همیشه افرادی هستند که در این اتاق هستند، همین جا، همین الان.”

شنیده ای که می گویم هرگز به خانواده پشت نکن. تورتو می گوید تقریباً در نیمه راه ویدیوی یک ساعته. “و من می خواهم از همه شما تشکر کنم که هرگز به من پشت نکردید.”

خانواده واقعی شما ممکن است خوب باشند، اما ما می دانیم که فصل تعطیلات خود را با کدام خانواده سپری خواهیم کرد.



منبع