بزرگترین مینی در تاریخ از 39895 دلار در آمریکا شروع می شود


مینی آماده عرضه کانتریمن بازسازی شده در ایالات متحده است و تغییرات اساسی در خط تولید مدل 2025 وجود دارد. پایه و مقرون به صرفه ترین Countryman در این سمت از حوضچه، اکنون Countryman S All4 است که جایگزین Countryman Cooper به عنوان نسخه اولیه قبلی شده است. این حرکت یک افزایش عمده در قدرت و همچنین افزایش قابل توجه قیمت را به همراه دارد.

کانتریمن S All4 مدل 2025 از 39895 دلار شروع می شود که شامل مقصد و هندلینگ می شود. به عنوان یادآوری، مدل خروجی با قیمت 33645 دلار شروع شد اما تنها 134 اسب بخار قدرت داشت. مدل جدیدتر با موتور 2.0 لیتری توربو چهار عرضه می شود که 241 اسب بخار قدرت تولید می کند. به عنوان یک نکته جانبی، همین خودرو در اروپا به دلیل قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه‌تر، 218 اسب بخار قدرت دارد.

ارتقای مهم دیگر از مدل پایه سال گذشته، اضافه شدن یک سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد در کانتریمن 2025 است. مدل 2024 دارای یک موتور 1.5 لیتری در زیر کاپوت بود که نیرو را فقط به چرخ های جلو می فرستاد. نسل جدید کراس اوور با سیستم All4 مینی عرضه می شود که دارای کنترل الکترونیکی قدرت بین چرخ های جلو و عقب بسته به شرایط جاده است.

اگر قدرت بیشتری می خواهید، احتمالاً باید کانتریمن جان کوپر ورکز را در نظر بگیرید. این خودرو اولین بار در اوایل این ماه در ایالات متحده وارد بازار شد و یک چهار دیگ توربو 2.0 لیتری قدرتمندتر را به سیستم چهار چرخ متحرک اضافه کرد. قدرت خروجی آن 312 اسب بخار است و قیمت آن از 47895 دلار با هزینه های مقصد و حمل و نقل شروع می شود که به طور قابل توجهی گران تر از مدل قبلی خود است که برای مدل 2024 از 44795 دلار شروع می شد.

مینی می گوید که تولید کانتریمن S All4 جدید را برای بازار ایالات متحده در مارس 2024 آغاز خواهد کرد. انتظار می رود اولین نمونه های مشتری در اوایل ماه مه سال آینده وارد بازار شوند. این خودروساز همان طرح راه اندازی را برای مدل JCW نیز در نظر دارد. در پاییز 2024، مینی تحویل کانتریمن تمام الکتریکی را آغاز خواهد کرد. انتظار می‌رود در هفته‌ها یا ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این کراس اوور الکتریکی منتشر شود.



منبع