به سوپراسپرت 12 سیلندر جدید فراری گوش دهید



موتورهای فراری و V-12 دست به دست هم می دهند. و جدیدترین وسیله نقلیه مارانلو قول می دهد که ناامید نشود. فراری دو تیزر ویدیوی سریع در خود منتشر کرد ایکس حساب کاربری (قبلا توییتر) پیش نمایش یک سوپراسپرت 12 سیلندر جدید که در 3 می رونمایی می شود.

اولین کلیپ با این شرح همراه است: “V-12 یک سمفونی جاودانه است که فراتر از تکرار است.” پس از یک کلیپ کوتاه از خود مرحوم انزو فراری که در مورد موتور 12 سیلندر صحبت می‌کند، می‌توانیم ماشین را بشنویم که راه می‌افتد و در فاصله دور حرکت می‌کند:

کلیپ دوم حتی کوتاه تر است. نماهایی کوتاه از بدنه و لوگوی خودرو و همچنین پیش نمایشی از موتور 12 سیلندر را نشان می دهد:

ما می دانیم که این فراری جدید یک خودروی 12 سیلندر موتور جلو خواهد بود، اما آیا این فراری هیبریدی خواهد بود؟ فراری در چند سال اخیر با هیبریدی های خود موفقیت هایی داشته است. 44 درصد از مدل های فراری فروخته شده در سال 2023 به کمک باتری بودند.

با توجه به اینکه این جانشینی برای 812 Superfast خواهد بود، ما انتظار داریم که تنفس طبیعی (انگشتان ضربدری) باقی بماند. 812 دارای یک موتور 6.5 لیتری V-12 بود که 815 اسب بخار قدرت داشت. V-12 همه جا حاضر خواهد شد اما این فراری باید حتی قدرتمندتر باشد.

خوشبختانه لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم تا بفهمیم این ابرخودروی جدید دقیقاً چه نوع قدرتی را از بین می برد. فراری وعده داده است که این کاور را پنجشنبه 3 می در ساعت 20:00 به وقت شرقی حذف خواهد کرد.



منبع