به عنوان دورهای کوچک درون خطی-شش موتور بیش از 10K RPM تماشا و گوش دهید



تماشای یک موتور کوچک در کنار هم جذاب است. همه اجزای یک نیروگاه فول سایز وجود دارد، اما آنقدر کوچک هستند که روی میز قرار بگیرند. این 21 سی سی 6 سی سی را تماشا کنید که گرد هم می آیند و می دوند.

موتور یک کیت است و هر چیزی که برای مونتاژ آن نیاز دارید را به همراه دارد. با این حال، برای اینکه کارها به درستی اجرا شوند، مقداری تنظیم دقیق ضروری است. مونتاژ همان مراحلی را دنبال می کند که یک نیروگاه بزرگتر را کنار هم قرار می دهد. اولین مرحله اتصال میل لنگ به بلوک است. سپس پیستون ها و میله های اتصال وارد می شوند.

پمپ آب مکانیکی ارائه شده خیلی خوب کار نمی کند، بنابراین سازنده به جای آن یک پمپ الکتریکی جداگانه وصل می کند. او همچنین واشر سرسیلندر عرضه شده را دوست ندارد و خودش را از آلومینیوم می سازد. مشکلی در طراحی توزیع کننده وجود دارد، زیرا سنسور سالن نمی تواند جا شود، که برای ایجاد فضا نیاز به استفاده از ابزار چرخشی دارد.

مانند یک موتور سایز کامل، پس از روشن شدن موتور، کار انجام نمی شود. کوک اولیه ترکیبی بسیار غنی را فراهم می کند و زمان احتراق خاموش است. پس از برخی تنظیمات، صدای موتور کوچک عالی است. دور به سرعت می چرخد ​​و سرعت سنج لیزری نشان می دهد که می تواند بیش از 10000 دور در دقیقه بچرخد.

هرچند کار هنوز تمام نشده است. سازنده می خواهد یک پمپ آب مکانیکی کاربردی نصب کند. او همچنین می‌خواهد یک اگزوز جدید بسازد و احتمالاً به تنظیمات تک کاربراتوری روی بیاورد.

این سازنده در مونتاژ و تنظیم این موتورهای کوچک ماهر است. او همچنین یک V8 سوپرشارژ کوچک ساخته است. او حتی یک گیربکس دستی سه سرعته را برای یک نیروگاه کوچک چهار سیلندر کنار هم قرار داد.

این موتور Howin L6-210 با قیمت 1299.99 دلار به فروش می رسد، اما فروشنده در حال حاضر یک کوپن 200 دلاری ارائه می دهد. این طرح الهام گرفته از نیروگاه شش خطی 300 اینچی (4.9 لیتری) فورد است که این برند در پیکاپ های سری F برای مدل سال 1965 معرفی کرد و تا سال 1996 در دسترس بود. آنها به دلیل تولید گشتاور کافی مشهور بودند. در دورهای پایین



منبع