مرسدس AMG GT63 SE 2024 با چهره جدید، همان 831 اسب بخار معرفی شد


مرسدس AMG GT63 SE Performance 4-Door Coupe را به روز کرده است. این سدان دارای استایل جلویی جدید، گزینه رنگ بیرونی جدید و تغییرات جزئی دیگری است، زیرا سدان فوق‌العاده تازه‌شده در اروپا به فروش می‌رسد.

کوپه 4 در پرفورمنس 2024 GT63 SE دارای چهره‌ای است که نشانه‌های ظاهری را از کوپه جدید AMG GT به عاریت گرفته است و دارای یک دهانه جلوپنجره بسیار گسترده‌تر و باریک‌تر است که ورودی‌های بیرونی قبلاً خالی را به شکاف‌های عمودی اسپرت می‌کشد. چراغ‌های جلوی LED چند پرتوی جلوپنجره جدید طراحی شده GT را قاب می‌کنند که بلندتر است و دارای تزئینات مشکی اضافی در امتداد پایین است.

تغییرات داخلی جزئی است. مرسدس سانروف برقی و پد شارژ بی سیم بین صندلی های عقب را از ویژگی های استاندارد ساخته است. این شرکت همچنین نرم‌افزار سرگرمی MBUX خودرو را با نمایشگرهای مخصوص AMG با عملکردهای جداگانه به‌روزرسانی کرد. سیستم صدای فراگیر Burmester استاندارد است، اگرچه خریداران می‌توانند سیستم صدای فراگیر سه بعدی پیشرفته Burmester را انتخاب کنند.

زیر کاپوت، پیشرانه هیبریدی پلاگین 4.0 لیتری V8 با توربوشارژر دوقلو قرار دارد که همان 831 اسب بخار قدرت (620 کیلووات) و 1033 پوند فوت (1400 نیوتن متر) گشتاور را تولید می کند. این پیشرانه با گیربکس 9 سرعته AMG Speedshift MCT 9G و سیستم چهارچرخ محرک AMG Performance 4Matic+ جفت می شود.

هنگامی که این مدل در سال 2021 معرفی شد، مرسدس ادعا کرد که می تواند در 2.9 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن 196 مایل در ساعت است. با ترمزهای کامپوزیت سرامیکی با عملکرد بالا AMG، فرمان فعال محور عقب و سیستم تعلیق AMG Ride Control+ با میرایی تطبیقی، تمام این سرعت را تحت کنترل نگه می‌دارد.

مشتریان می توانند نمای بیرونی GT را با رنگ سفید متالیک Opalite جدید رنگ آمیزی کنند. گزینه های چرخ و تودوزی بدون تغییر باقی می مانند. قیمت به روز شده Mercedes-AMG GT63 SE Performance 4-Door Coupe از 207708.55 یورو در آلمان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده (218686.99 دلار به نرخ ارز امروز) شروع می شود.

گزینه ها شامل صندلی های AMG Performance، بسته AMG Aerodynamics، دو بسته AMG Night، بسته AMG Carbon و بسته AMG Chrome است. پکیج صندلی Active Multicontour و رنگ Manufaktur Selenite Grey Magno نیز موجود است.

مرسدس در ماه می ظاهر انواع GT43 و GT53 را به روز کرد. این خودروساز از مدل GT63 سرنخ‌های طراحی را گرفته و آن‌ها را روی مدل‌های کوچک‌تر این خط پخش کرده است.



منبع