تماشای Dodge Challenger 1971 With Missing Floor اولین شست‌وشو پس از 40 سال را دریافت کرد



این دوج چلنجر 1971، 40 سال است که شسته نشده است و مدت زیادی در یک گاراژ نشسته است. این خودرو تنها 19000 مایل بر روی آن مسافت دارد اما در شکل خشن است. این کلیپ با بچه‌های WD Detailing شروع می‌شود که آن را دور می‌کشند و سپس به سمت مغازه خود می‌روند.

در بیرون، این چلنجر بسیار خوب به نظر می رسد. سپر عقب گم شده است، اما به نظر می رسد آسیب قابل توجهی به بدنه وارد نشده است. با این حال، رویه وینیل در حال کنده شدن است و به نظر آماده جدا شدن است. لاستیک ها دیگر هوا را نگه نمی دارند.

این چلنجر دارای موتور V8 318 اینچی (5.2 لیتری) در زیر کاپوت است. در حالی که آسیاب با استانداردهای مدرن بزرگ است، این در واقع کوچکترین نیروگاه هشت سیلندر موجود در این مدل بود. خریداران همچنین می‌توانستند موتورهای 383، 440 و 426 همی V8 را انتخاب کنند.

در مغازه، بچه ها باید دوج را روی پایه جک بگذارند، زیرا لاستیک ها دیگر نمی توانند ماشین را تحمل کنند. شستشوی برقی بدنه رنگ اخرایی چشم نواز را به نمایش می گذارد. با این حال، نمای بیرونی دستگیره های در را ندارد.

اوضاع برای داخلی بسیار بدتر است. صندوق عقب پر از قطعات متفرقه و آشغال است. در این میان صندلی ها به نوعی به فرش متصل می شوند. بیرون کشیدن صندلی راننده یک مشکل بزرگ را آشکار می کند. کف آن طرف اساساً از بین رفته است. افراد WD Detailing حتی باید قسمتی از آن را برش دهند و از چهارپایه برای نگه داشتن صندلی استفاده می کنند.

تیم زیر کاپوت را تمیز می کند اما هیچ تلاشی برای روشن کردن موتور نمی کند. مشخص نیست که آسیاب دیگر در حال چرخش نیست یا نیاز به تعمیر و نگهداری دیگری دارد.

WD Detailing بهترین کار را با آنچه از این چلنجر باقی مانده است انجام می دهد. نمای بیرونی همچنان عالی به نظر می رسد، اما چیز زیادی فراتر از آن باقی نمانده است. شاید پیشرانه هنوز کار کند، اما ما نمی توانیم آن را در این ویدیو ببینیم.

بچه ها تصور می کنند این یک ماشین اهدایی است. پانل‌های بدنه، صندلی‌ها و پانل‌های درها هنوز در وضعیت خوبی هستند. با این حال، با توجه به آنچه در اینجا وجود دارد، به نظر می رسد بازسازی بسیار گران باشد.



منبع