خدای عزیز، 30 فروند F40 برای اولین تور قدیمی فراری از ایتالیا عبور کردند


اولین تور Legacy فراری یک سفر سه روزه از 27 سپتامبر تا 30 سپتامبر در جاده های پر پیچ و خم ایتالیا بود که مخصوص F40 نمادین این برند بود. 30 نمونه از سوپراسپرت کلاسیک به همراه چند وسیله نقلیه دیگر از اسب پرانسینگ همراه بود. اسکورت پلیس هم داشتند. این ویدیو برخی از نکات جالب این سفر را به تصویر کشیده است.

سفر در هتل و ریزورت آگوستوس در فورته دی مارمی، که در منطقه توسکانی ایتالیا است، آغاز شد. این ویدئو F40s را در یک پارکینگ شکار می کند و منظره ای چشمگیر است. فراری 1311 نمونه از این سوپراسپرت را ساخت و ده ها نفر از آنها در این سفر شرکت کردند. با قضاوت از روی پلاک ها، ترکیبی از مالکان از ایالات متحده و کشورهای اروپایی وجود داشت.

این سفر رانندگان را از طریق جاده های پرپیچ و خم در بخش های روستایی ایتالیا، مانند شهر کوچک سان مینیاتو، برد. روز دوم بر روی کوه های آپنین ایتالیا متمرکز بود. این جاده‌های کوهستانی زمانی بخشی از مسیر Mille Miglia بودند، جایی که فراری در مسابقه‌ای به موفقیت دست یافت. در این ویدئو F40 ها با لوله های اگزوزشان در حال ترک خوردن نشان می دهد که رانندگان در مسیرهای تنگ ترق می زنند.

در نهایت آنها به خانه فراری در مارانلو ایتالیا رسیدند. شرکت‌کنندگان حتی در حین خروج از دروازه‌های مقر خودروساز، یک دور رژه در اطراف پیست تست فیورانو این خودروساز و یک دوی شتاب را طی کردند.

نمونه سبز نعنایی از Concorso d’Eleganza Villa d’Este امسال نیز وجود داشت. این پالت رنگ قرمز را از بقیه خودروها جدا می کند.

پس از رسیدن به مقر فراری، مالکان توانستند یک دور پیست آزمایشی فیورانو را طی کنند و این فرصت را داشتند که یک شتاب را از دروازه‌های مقر خارج کنند. اگر یک F40 در گاراژ خود داشتید، زمان بسیار خوبی به نظر می رسید.

با گذشت نزدیک به 35 سال از رونمایی F40، این مدل همچنان در بین ابرخودروها تماشایی است. قدرت آن از یک موتور 2.9 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو که 471 اسب بخار نیرو تولید می کند، تامین می شود. گیربکس پنج سرعته دستی تنها جعبه دنده موجود بود.



منبع