تماشای Train Toss Tractor Like a Toy In Semi-Truck Collision


یکی از آخرین جاهایی که یک راننده می خواهد گیر بیفتد، روی ریل های راه آهن فعال است. قطارها طولانی و سنگین هستند و ممکن است یک مایل یا بیشتر برای توقف کامل نیاز داشته باشند و هر چیزی در مسیرشان به خطر بیفتد. دو ویدئو نیروی مخربی را که قطار حمل می کند را نشان می دهد که لحظه برخورد یک قطار با نیمه کامیونی که در حال حمل یک لودر چرخدار است را ضبط می کند.

قطار با چنان قدرتی برخورد کرد که نزدیک بود تراکتور کاترپیلار را به جاده موازی با ریل پرتاب کند. لودر با کنترل بازوی گذرگاه راه آهن برخورد کرد و منطقه را با خاک و آوار پر کرد. این برخورد روز چهارشنبه 4 اکتبر حوالی ظهر در ردینگ کالیفرنیا رخ داد.

یک راننده کامیون 25 ساله از واشنگتن تلاش کرد تا از گذرگاه SR-273 و Breslauer Way عبور کند که تریلر او با فاصله کم روی ریل گیر کرد. راننده سعی کرد آن را آزاد کند اما زمان کافی نداشت. با توجه به انتشار خبری اداره پلیس ردینگ که در فیس بوک منتشر شد، کامیون فقط برای مدت کوتاهی در گذرگاه گیر کرده بود و هیچ کس در مورد مسدود شدن با Union Pacific تماس نگرفته بود.

در حالی که قطار قادر به کاهش سرعت یا توقف به موقع نبود، با نیمه تصادف برخورد کرد. پلیس اعلام کرد که این تصادف باعث وارد آمدن خسارت قابل توجهی به بازوهای عبوری و سیستم برقی شد که باعث بسته شدن گذرگاه شد. خوشبختانه، کسی در زمین یا قطار آسیب ندیده است و در خبر پلیس هیچ اشاره ای به راننده کامیون برای این تصادف نشده است.

طبق گزارش اداره راه آهن فدرال ایالات متحده، حوادث بزرگراه-راه آهن، برخورد بین وسایل نقلیه/عابران پیاده و قطارها تا سال 2019 به طور پیوسته افزایش یافته است. این تعداد در سال 2020 در طول همه گیری به کمتر از 2000 تصادف کاهش می یابد. آنها در سال 2021 بیشتر کاهش یافتند و به نصف رسیدند و به 812 رسیدند، آخرین سال اطلاعات موجود. تلفات رانندگی به طور کلی در حال کاهش است.

طبق داده های FRA، این هفتمین تصادف در این گذرگاه از سال 1976 است. آخرین مورد در سال 2019 زمانی رخ داد که یک قطار با یک عابر پیاده 68 ساله برخورد کرد. آخرین برخورد وسیله نقلیه و قطار در سال 1999 رخ داد.

تلاش برای شکست دادن قطار یا بافتن دروازه ها هرگز عاقلانه نیست. اگر خودروی شما در مسیر گیر کرد، فوراً از خودرو خارج شده و برگردید. اداره ایمنی حمل و نقل موتور فدرال توصیه می کند که به سمت قطار روبرو و دور از ریل با زاویه 45 درجه راه بروید. پس از دور شدن ایمن، با شماره اضطراری راه آهن که نزدیک گذرگاه است تماس بگیرید و با پلیس تماس بگیرید.



منبع