خرابی موتور V8 مرسدس بنز امتیازات عمیقی را در دیواره سیلندر نشان می دهد



فقط به این دلیل که یک موتور در یک وسیله نقلیه ممتاز از یک مارک معروف عرضه می شود، به این معنی نیست که نمی تواند مشکلی برای نیروگاه وجود داشته باشد. به عنوان نمونه، من ماشین ها را انجام می دهم مرسدس بنز M278 توئین توربو 4.7 لیتری V8 را از ML550 جدا می کند و مشکلات شدیدی در داخل سیلندرها پیدا می کند.

کارها خوب شروع نمی شوند چرخاندن موتور صداهای عجیب و غریبی را نشان می دهد که نباید وجود داشته باشند. همچنین برخی از شمع ها رسوبات زیادی روی خود نشان می دهند. درگاه های ورودی کربن زیادی روی سوپاپ ها دارند – حتی بیشتر از حد معمول برای یک نیروگاه با سیستم سوخت تزریق مستقیم. همچنین یکی از کشنده های زنجیر تایم شل است که نشان می دهد شخص دیگری در گذشته روی این آسیاب کار کرده است.

با جدا شدن قطعات بیشتر، مشخص می شود که روغن این موتور بد است. فیلتر مملو از قطعات ریز فلز است که به کشتار آینده اشاره دارد. مشکلات به محض جدا شدن سیلندرها خود را نشان می دهند. در چندین سیلندر نمرات عمیق وجود دارد. اریک از من ماشین ها را انجام می دهم یادداشت ها: این خراش ها نه تنها به اندازه ای عمیق هستند که با ناخن احساس کنید، بلکه به اندازه ای هستند که با دست هم می توانید آنها را بگیرید. همانطور که انتظار دارید، دامن های پیستون نیز سایش زیادی را نشان می دهند.

مرسدس از موتور M278 در مدل های مختلف از جمله برخی از سری های E-, S-, CL-, CLS-, ML-, و GL استفاده کرد. به گفته اریک، مشکلات مربوط به امتیاز دهی موتور در نوع AMG این نیروگاه که با نام داخلی M157 ساخته می شود نیز وجود دارد. M276 V6 نیز از این مشکل مصون نیست.

متأسفانه، اریک دلیلی برای مشکل امتیاز دهی ارائه نمی دهد. افرادی که در فروم های مختلف متمرکز بر مرسدس بنز هستند نیز این مشکل را گزارش می کنند، اما مشخص کردن دلیل دقیق آن دشوار است. برخی از مردم می گویند زمان زیادی بین تعویض روغن توصیه شده وجود دارد. برخی دیگر ادعا می کنند که مشکل از رینگ های پیستون است. در این میان، دیگران هیچ مشکلی ندارند.



منبع