خواننده ACS آفرود پورشه 911 در شن و ماسه می زند و قلب ما را می دزدد


در سال 2021، سینگر با مطالعه مسابقه همه زمینی (ACS) جهان را شگفت زده کرد. دو مورد برای یک مالک مشتاق ساخته شده است – یکی با هدف سرگرمی خارج از جاده و دیگری طراحی شده برای تامپول آسفالت. هر دو تفسیری رادیکال از 911 دوران 964 بودند، اما ظاهرا مدیران پورشه با برندسازی این خودروها مشکل داشتند. سینگر در نهایت ACS را از وب سایت خود حذف کرد و ماشین ها از ذهن ما خارج شدند. اما آنها همچنان وجود دارند، همانطور که این جدید نشان می دهد تخت گاز ویدئو

مالک این دو خودرو اجازه آزمایش درایو نوع آفرود را داده است و منظور ما از تست درایو، گردش کامل در بیابان است.

هیچ اشاره ای به ارزش نقدی واقعی برای این خودرو نشده است، اما اصطلاح میلیون ها نفر چند بار استفاده می شود. با وجود ارزش، مالک این خودرو با رانندگی سخت، اغلب از آن لذت می برد. و اکنون، می‌توانیم از طریق جادوی یوتیوب از آن لذت ببریم.

خواننده ACS
خواننده ACS
خواننده ACS

ACS همچنان با هوا خنک می‌شود و یک موتور 3.6 لیتری توئین توربوشارژ تخت شش سیلندر دارد که طبق ویدیو، قدرتی بین 450 تا 600 اسب بخار تولید می‌کند. این نیرو این نیرو را از طریق یک گیربکس پنج سرعته متوالی ارسال می کند و هر چهار چرخی را که سوار می شوند به سیستم تعلیق دو دمپر تبدیل می کند. در گوشه ها 11.8 اینچ جابجایی غوطه ور وجود دارد و ما می بینیم که در این ارائه 11 دقیقه ای گرد و غبار، پرش و سرگرمی همه جانبه رالی، از آن استفاده بسیار خوبی شده است.

بدنه فیبر کربنی دارای طراحی تاشوی عقب است که برای نمایان شدن موتور بالا می‌رود. یک لاستیک زاپاس دوم در آنجا وجود دارد (زاپ اصلی برای دسترسی آسان در جلو ذخیره می شود) و طبیعتاً یک رول کیج کامل وجود دارد. این برای رقابت در یک سری مسابقه خاص ساخته نشده است، و همچنین یک وسیله تبلیغاتی برای کانال های رسانه های اجتماعی افراد نیست. این فقط یک آفرود 911 وحشی است که برای وحشی باشد.

با وجود تمام وسایل نقلیه ویژه ای که می بینیم به مجموعه هایی در گاراژهای مهر و موم شده تنزل داده شده اند، دیدن این که دقیقاً همانطور که در نظر گرفته شده است استفاده می شود شگفت انگیز است. در اینجا امیدواریم که به زودی یک ویدیوی دوم با ACS متمرکز بر آسفالت دریافت کنیم.



منبع