خودروی مفهومی 777 اسب بخار ایتال دیزاین تقریباً یک وانت است


جدیدترین ساخته Italdesign یک خودروی شیک GT را با یک وانت بار ترکیب می‌کند تا خودرویی را برای نگاه کردن به ستاره‌ها ایجاد کند. در مورد اینکه آیا Quintessenza موفق می‌شود هر کدام از این دو سبک بدنه باشد، مورد بحث است، زیرا این فقط یک مفهوم است، اما طراحی براق EV برخی از ویژگی‌های ظاهری وحشی را پنهان می‌کند که باید ستارگان را در همه ما هیجان زده کند.

Quintessenza بزرگ است. این خودرو از کوتاه‌ترین فورد F-150 بلندتر است و فاصله بین دو محور 127.6 اینچی بیشتر است. تمام این فضا به جای چهار صندلی با یک کنسول مرکزی که در وسط قرار دارد و کنترل‌های سرگرمی و سایر سوئیچ‌ها را در خود جای می‌دهد، کمک می‌کند. همچنین شامل یک سازمان دهنده و یک مینی بار یخچالی است که به اندازه کافی بزرگ است که یک بطری شراب و دو لیوان را در خود جای دهد.

وقتی صندلی‌های عقب را چرخانده و سقف سخت عقب را بردارید و کابین را به روی دنیای بیرون باز کنید، نوشیدنی می‌خواهید. کنسول وسط می تواند به عقب برگردد و مینی بار را در حالی که صندلی های عقب را دراز می کشید و از مناظر لذت می برید به سمت شما می آورد.

در جلوی کابین، یک داشبورد مرکزی شناور در پایه جلوپنجره با درها ترکیب شده و به قسمت عقب خودرو می‌پیچد. ایتال دیزاین داشبورد را از پارچه مرمری ساخته است که کنترل‌های زیر را تا زمانی که نیاز باشد پنهان می‌کند و از یک سیستم مبتنی بر طرح ریزی برای نمایش آن‌ها استفاده می‌کند. به نظر فانتزی و پر سر و صدا می رسد.

رابط اصلی وسیله نقلیه در پشت فرمان قرار دارد، که چیزی بیش از یک داک برای گوشی هوشمند شما نیست، که از طریق یک برنامه منحصر به فرد به خودرو متصل می شود. کاربران می‌توانند تنظیمات مختلف خودرو را از طریق تلفن کنترل کنند، که همچنین می‌تواند اطلاعات حیاتی مانند سطح باتری، سرعت، چراغ‌های راهنما و غیره را هنگام اتصال به آن نمایش دهد.

کانسپت Italdesign Quintessenza
کانسپت Italdesign Quintessenza

فضای داخلی مینیمالیستی در مقایسه با نمای بیرونی خشن، آرام است. Quintessenza دارای گلگیرهای درشت بر روی چرخ های 24 اینچی، عناصر روشنایی عمودی و افقی تیز در جلو و عقب، و سقفی سریع است که تخت کامیون را پنهان می کند. این می تواند فاصله خود را از زمین از 7.9 تا 11.0 اینچ تنظیم کند. حتی درهای قیچی تمام قد و درب عقب با برق الکترونیکی وجود دارد.

انرژی الکتریکی EV یک باتری 150 کیلووات ساعتی است که سه موتور الکتریکی را تغذیه می کند – یک واحد محرک محور جلو و دو موتور در محور عقب. مجموع قدرت 777 اسب بخار است و می تواند در کمتر از سه ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد، اما ایتال دیزاین چیزی در مورد ظرفیت بکسل یا محموله ذکر نکرده است.

در هر صورت، این چیز جالب است. در حالی که احتمالا هرگز شاهد تولید نخواهد بود، ما خوشحالیم که وجود دارد.



منبع