این رستوران با تم F1 دارای 69 شبیه ساز مسابقه تمام حرکتی است


طرفداران مسابقه در منطقه بوستون یک مکان خنک جدید برای شام، نوشیدنی و سرگرمی دارند. F1 Arcade برای تجارت باز است، و اگر هنوز آن را کشف نکرده‌اید، بخش سرگرمی از چندین بانک شبیه‌ساز مسابقه تمام حرکتی می‌آید.

به طور خاص، 69 شبیه ساز در اطراف تاسیسات دو طبقه، 16000 فوت مربع پراکنده شده اند. آن‌ها برای انجام مسابقه مسابقه‌ای سر به سر یا تیمی در یک محیط فرمول 1 که مسیرهای نمادین زندگی واقعی را بازسازی می‌کند، به هم مرتبط شده‌اند. جزئیات در مورد مسیرها یا اتومبیل ها ذکر نشده است، اما F1 Arcade به بازدیدکنندگان معمولی امکان ایجاد پروفایل های شخصی راننده را ارائه می دهد. که Arcade Hub نامیده می شود، شرکت کنندگان می توانند Arcadians – احتمالاً یک سیستم امتیاز – که می توانند با چیزهایی مانند کالا مبادله شوند، کسب کنند.

F1 Arcade بندر بوستون

در حالی که گذرگاه طاقدار بخشی از این نام است، عکس‌ها مکانی را نشان می‌دهند که بسیار مجلل‌تر از پاساژهای گذشته به نظر می‌رسد. در میان صندلی‌های مسابقه، فضای جذابی وجود دارد که، در میان چیزهای دیگر، یک نوار 37 فوتی برای چیدن نوشیدنی‌هایی با نام‌هایی با مضمون موتوراسپورت دارد. یک منوی غذایی با غذاهای فراوان وجود دارد که برخی از آنها را نمی توانیم تلفظ کنیم. و 16 دلار برای مرغ سرخ شده تینگا کاملاً معقول به نظر می رسد، به خصوص در مقایسه با بشقاب 275 دلاری ناچو که در مسابقه فرمول 1 سال گذشته در میامی مشاهده شد.

F1 Arcade در سال 2022 با اولین رستوران خود در لندن راه اندازی شد. جدیدترین مکان در بوستون اولین مکان از چندین مورد برنامه ریزی شده برای ایالات متحده است و واشنگتن دی سی در لیست بعدی قرار دارد. اگر همه چیز خوب پیش برود، ممکن است در چند سال آینده 30 مکان وجود داشته باشد.

آدام بریدن، بنیانگذار و مدیر عامل F1 Arcade، گفت: «ما برای اولین بار در محله شلوغ بندر دریایی بوستون، پس از موفقیت باورنکردنی در بریتانیا، برای اولین بار در F1 Arcade در ایالات متحده، هیجان زده هستیم. “مهمانان می توانند از یک مکان استثنایی مملو از آدرنالین و هیجان مسابقه در یک فضا لذت ببرند. راه اندازی F1 Arcade Seaport بوستون راه را برای توسعه جاه طلبانه ما در ایالات متحده هموار می کند، زیرا ما منتظر افتتاح دومین مکان خود در پاییز امسال در واشنگتن دی سی هستیم.” “



منبع