در اینجا بهترین لاستیک تمام فصلی است که می توانید همین الان بخرید


لاستیک ها تنها اجزایی هستند که ماشین شما را به جاده وصل می کنند. و همه لاستیک ها یکسان ساخته نمی شوند. جاناتان بنسون، متخصص لاستیک، با یک ویدیوی جدید که بهترین برندهای تایر را برای عملکرد در همه شرایط آب و هوایی مقایسه می‌کند، بازگشته است. او هفت لاستیک تمام فصل را بر روی برف، یخ، پیاده‌روی مرطوب و شرایط خشک ارزیابی می‌کند و برخی افشاگری‌های شگفت‌انگیز را ارائه می‌کند.

رقابت انباشته است. میشلن CrossClimate 2 چند سالی است که وجود دارد و به دلیل عملکرد خیره کننده برف با هندلینگ خوب در تر و خشک شناخته شده است. پیرلی Cinturato All Season SF3، Continental AllSeasonContact 2 و Bridgestone Turanza All Season 6 جدیدتر هستند و الگوهای آج جهتی مشابهی با میشلن دارند. BlueEarth 4S AW21 یوکوهاما نیز جهت دار است، اما دانلوپ با نامتقارن اسپورت تمام فصل خود، این روند را کاهش می دهد.

ورودی نهایی یک تایر ارزان قیمت است که Fronway Fronwing AS نام دارد. بنسون اغلب لاستیک‌های ارزان قیمت را شامل می‌شود تا ببیند آیا خریداران می‌توانند بدون به خطر انداختن عملکرد یا ایمنی، چند دلار صرفه‌جویی کنند. معمولاً پاسخ منفی است. و در این آزمون، پاسخ همچنان باقی می ماند.

در واقع، یکی از افشاگری های آغازینی که به آن اشاره کردیم، با عملکرد Fronway در شرایط مرطوب است. بنسون عملکرد خیس را بحرانی‌ترین رده برای یک تایر تمام فصل می‌داند و برند اقتصادی آن با اختلاف زیادی بدترین بود. در حالی که شش تایر اصلی دارای میانگین زمان خیس در فاصله 2.5 ثانیه از یکدیگر بودند، Fronway بیش از 13 ثانیه کندتر از کانتیننتال برتر بود.

عملکرد ترمز خیس حتی تکان دهنده تر بود. بریجستون در اینجا با توقف از سرعت 50 مایل در ساعت در 109 فوت، افتخارات برتر را کسب کرد. Fronway برای توقف از همان سرعت به 159.7 فوت نیاز داشت. بنسون محاسباتی انجام داد و مشخص کرد که خودروی آزمایشی گلف فولکس‌واگن همچنان با سرعت 28 مایل در ساعت در فرون‌ویز حرکت می‌کند در حالی که بریجستونز متوقف شده بود. دفعه بعد که اتفاقی در یک جاده خیس در مقابل شما رخ می دهد، این را در نظر داشته باشید. پول نقدی که از خرید لاستیک های ارزان قیمت صرفه جویی می شود به احتمال زیاد بسیار کمتر از کسر بیمه برای خسارت ناشی از تصادف 28 مایل در ساعت است.

وحی دیگر در اینجا نتیجه گیری است. همه برندهای اصلی عملکرد خوبی داشتند، اگرچه برخی از آنها به وضوح بهتر از بقیه عمل کردند. یوکوهاما تا حد زیادی به انتهای پایین ترازوی چسبیده بود و دانلوپ نامتقارن روی برف و یخ مبارزه می کرد. Fronway ارزان در واقع عملکرد برفی خوبی داشت و بنسون معتقد بود که بیشتر یک تایر برفی با تغییرات جزئی برای کار در تمام فصول است. بنسون دریافت که پیرلی در اکثر شرایط رانندگی لذت بخش است.

تست لاستیک تمام فصل

در کمال تعجب، برنده میشلین CrossClimate 2 نبود. این افتخار نصیب Continental AllSeasonContact 2 شد. جدیدترین Continental در اکثر تست های مرطوب و خشک از CrossClimate 2 بهتر عمل کرد، و در حالی که میشلن با کنترل برف فوق العاده بود، کشش مستقیم یک مشکل بود. . در واقع، CrossClimate 2 در مجموع توسط پیرلی و بریجستون برتری یافت و در این ارزیابی به رتبه چهارم سقوط کرد.

پست بنسون در بررسی تایر، بررسی کاملی از تمام پارامترها و نتایج تست، از جمله جزئیات در مورد نکات ظریفی مانند نویز و فرسودگی لاستیک، ارائه می‌کند. در مورد میشلن، ما منتظر اخبار CrossClimate 3 هستیم که گفته می شود در حال توسعه است.



منبع