سوبارو فورستر هیبریدی قطعات الکتریکی خود را از تویوتا خواهد گرفت


هنگامی که سوبارو هفته گذشته در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از Forester 2025 رونمایی کرد، یک غفلت آشکار در برگه مشخصات این SUV وجود داشت: یک پیشرانه هیبریدی. به گفته جف والترز، مدیر شرکت سوبارو آمریکا، اگر یک Forester برقی می‌خواهید، پس از عرضه نسخه معمولی آن باید «حدود یک سال» صبر کنید.

Forester با موتور هیبریدی یک تلاش تماما سوبارو نخواهد بود. والترز گفت اخبار خودرو نسخه برقی یک موتور باکسر را با یک موتور الکتریکی و یک بسته باتری که از تویوتا تهیه می شود جفت می کند. این اولین Forester با پیشرانه برقی نخواهد بود. اروپا یک نسخه هیبریدی از مدل نسل قبلی دریافت کرد.

مشخصات فنی به زودی فاش خواهد شد و ما معتقدیم که در بهار 2025 شاهد عرضه Forester هیبریدی در نمایندگی ها خواهیم بود، زیرا سوبارو با سوخت بنزینی بهار آینده به دست فروشندگان خواهد رسید. استفاده از دانش تویوتا جای تعجب ندارد زیرا Crosstrek در سال 2019 یک پیشرانه هیبریدی پلاگین برگرفته از پریوس پرایم دریافت کرد. نسل سوم Crosstrek که کمی بیش از دو سال پیش معرفی شد، یک سیستم هیبریدی ارائه می دهد، اما نه در ایالات متحده

اعداد مصرف سوخت در مقایسه با مدل خروجی 2024 با پیشرانه فقط گازی آن که تا 29 مایل در هر گالن در سیکل ترکیبی ارائه می‌کند، طبق EPA افزایش می‌یابد.

در مورد کارایی، سوبارو می گوید کراس اوور جدید دارای سیستم کنترل آب و هوای استاندارد دو منطقه ای اصلاح شده است که مصرف سوخت را بهبود می بخشد. از آنجایی که Forester 2025 به پلتفرم جهانی سوبارو به عنوان نسخه قبلی خود پایبند است، انتظار هیچ تغییر عمده ای در اعداد mpg نداریم. برای دستیابی به دستاوردهای قابل توجه، باید منتظر عرضه هیبریدی در سال 2026 باشید.



منبع