شما می توانید هر چیزی را از این زمینه از ماشین های کلاسیک و کامیون های متروکه خریداری کنید


زمینی پر از حدود 30 ماشین و کامیون قدیمی بسیار جذاب وجود دارد که به آرامی در نزدیکی وایتزبورو، تگزاس در حال پوسیدن هستند. همه وسایل نقلیه برای فروش هستند، اما ممکن است مجبور شوید برای برخی از آنها با مادر طبیعت بجنگید.

بازدید از این مرکز توسط کانال یوتیوب Heart of Texas Barn Finds و Classics نشان می‌دهد که پیکاپ‌ها در اینجا بسیار عرضه می‌شوند و بیشتر آنها Chevys هستند. کامیون‌های نسل سوم سری C/K این برند با نام مستعار “بدنه‌های مربعی” شناخته می‌شوند و بسیار کلکسیونی هستند و قیمت‌هایی همسان دارند. یک داستان Hemmings از سال 2021 قیمت های متوسط ​​​​شرایط را بین 16000 تا 18000 دلار قرار می دهد و نمونه های بکر می تواند 30000 تا 35000 دلار باشد. یک تریلر بیاورید نتایج فروش نشان می دهد که بسیاری از آنها بیش از 20000 دلار قیمت دارند. هیچ‌کدام از مدل‌های اینجا در وضعیت خوبی نیستند، اما بسیاری از آنها می‌توانند بخش‌های خوبی را اهدا کنند یا حتی نقطه شروعی برای بازسازی باشند.

کامیون‌های قدیمی‌تر Chevy نیز در اینجا وجود دارد، از جمله تعدادی از آنها که به دهه 1950 بازمی‌گردند. مانند خودروهای نسل سوم، این مدل ها نیز کلکسیونی هستند. متأسفانه، برخی از آنها در اینجا به شکل خشن هستند و بسیاری از آنها زنگ زدگی زیادی نشان می دهند.

یکی از وسایل نقلیه هیجان انگیز این مجموعه، شورت ال کامینو 1960 است. یکی در این زمینه فاقد قسمت جلویی است، اما هنوز یک کابین زنگ زده و تخت بار وجود دارد. تصویر زیر ظاهر کامیون مبتنی بر خودرو را در روزهای بهتر نشان می دهد. این مدل ها دارای باله های کناری مشابه برخی از خودروهای سواری این برند در سال جاری هستند.

1960 Chevy El Camino

کاپری مرکوری (در زیر) یکی دیگر از نکات برجسته این مجموعه است. متأسفانه فردی که ضبط می کند به اندازه ما از این ماشین خوشش نمی آید و چندین بار از کنار آن می گذرد. این خودروها در میان علاقه مندان در اروپا محبوبیت پیدا کردند، اما هرگز در ایالات متحده، جایی که فورد آنها را از طریق شبکه فروش لینکلن- مرکوری به فروش رساند، به دست نیامدند.

مرکوری کاپری

دیدن ماشین‌ها و کامیون‌هایی که به این شکل در حال پوسیدن هستند، همیشه ما را در مورد داستان آنها شگفت زده می‌کند. چه در دهه 1960 و چه امروز، یک خودروی جدید یک سرمایه گذاری قابل توجه برای اکثر مردم است. دیدن چیزهایی که روزی کسی را در این وضعیت نابسامان خوشحال می کرد امروز ناراحت کننده است. چه تعداد از مدل ها را توانستید شناسایی کنید؟ کدام یک را به خانه می برید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.



منبع