Toyota 4Runner TRD Pro در یک کورس رالی برفی بسیار زیبا اما سرگرم کننده است



تویوتا 4 رانر ارزش خود را ثابت کرده است. در 14 سالی که از معرفی نسل کنونی می گذرد، آفرودهای بدنه روی فریم به دلیل قابلیت های بی عیب و نقص خارج از جاده و قابلیت اطمینان بی نظیرش، به محبوبیتی در میان علاقه مندان به زمین تبدیل شده است. اما حتی پس از گذشت همه این سال‌ها، یک سوال باقی می‌ماند: آیا تجمع خواهد کرد؟

مدرسه رالی Team O’Neil در جدیدترین ویدیوی خود که در YouTube منتشر شده است، متوجه می شود که آیا شاسی بلند قدیمی تویوتا آنچه لازم است برای دور زدن تاسیسات نیوهمپشایر خود در فصل زمستان، زمانی که کنترل آن در بالاترین حد است، دارد یا خیر. مدل TRD Pro ممکن است در خط تولید 4Runner برتری داشته باشد، اما در اینجا توسط تایرهای تمام زمینی Nitto Terra Grapple کارخانه مانع از آن می شود.

این لاستیک برای خزیدن صخره و پنجه زدن در گل و لای مناسب است، اما فاقد چسبندگی لازم برای رانندگی در برف و یخ محدود است. وایات ناکس مجری برنامه در طول تست خود دائماً برای گرفتن در پیچ ها و مناطق ترمزگیری می جنگد.

با وجود عدم چسبندگی، ناکس تعادل ذاتی، سفتی و سهولت استفاده 4Runner را در حالی که آن را در اطراف مسیر هندلینگ Team O’Neil پرتاب می کند، برجسته می کند. SUV می‌چرخد، دریفت می‌کند و تقریباً هر کاری را که می‌خواهید انجام می‌دهد، تا زمانی که به اندازه کافی صبور باشید تا لاستیک‌ها کشش پیدا کنند.

ناکس می گوید با مجموعه ای از لاستیک های برفی میخ دار مناسب، 4Runner یک رقیب جدی در مسیر رالی این شرکت خواهد بود. اما در حال حاضر، در جدول زمان دور خود در وسط بسته قرار می گیرد، جلوتر از GR کرولا اما پشت سر خودروهایی مانند برونکو و سوبارو WRX.



منبع