صاحب رم 1500 Rebel EcoDiesel فکر می کند Chevy Silverado Duramax بهتر است


وانت های رم بدون شک محبوب هستند. رم و شورلت سال‌هاست که آن را برای رتبه دوم در ستون فروش به دست آورده‌اند، اما این مالک خاص رام ممکن است پس از گذراندن 18 ماه و 18000 مایل با آن، از Rebel خود فاصله بگیرد. حداقل، به نظر می رسد که او با موتور 3.0 لیتری اکو دیزل کارش را تمام کرده است.

به طور خاص، این بررسی مالک بر روی رم 1500 مدل 2022 در تریم Rebel با دیزل V6 توربوشارژ فوق الذکر تمرکز دارد. این بررسی از سوی Ian Schoenleber است که تجربه خود را در یک ویدیوی جامع از یوتیوب به اشتراک گذاشته است. او در این کلیپ اظهار می کند که کامیون را در طول همه گیری همه گیر خریده است و در نهایت فقط 70000 دلار قبل از مالیات پرداخت کرده است. این یکی از شکایات او است، زیرا او اشاره می کند که دکل گران قیمت دارای ویژگی هایی مانند چراغ های جلوی خودکار یا کروز کنترل تطبیقی ​​که در خودروهای بسیار ارزان قیمت استاندارد هستند، ندارد.

2022 Ram 1500 Rebel EcoDiesel Owner Review

در مورد قیمت، شکایت اصلی او EcoDiesel V6 است. یک گزینه 4995 دلاری برای Ram 1500 Rebel، او به سادگی بیان می کند که وقتی تمام تعمیر و نگهداری اضافی مورد نیاز را در نظر بگیرید ارزش این هزینه را ندارد. او که خود کامیون را آچار می زند، می گوید که فیلتر روغن و روغن توصیه شده توسط کارخانه 90 دلار قیمت دارد … هر یک. سپس نیاز به مایع DEF در هر 1000 تا 2000 مایل وجود دارد و قیمت سوخت دیزل در ایالات متحده به طور قابل توجهی بالاتر از بنزین است.

فراتر از تعمیر و نگهداری، او احساس می کند که موتور فقط قدرت خوبی ندارد، به خصوص در دورهای پایین تر. در پایان ویدیو، او به طور مسطح بیان می‌کند که شورولت سیلورادو یا جی‌ام‌سی سیرا با موتور 3.0 لیتری دورامکس دیزل شش دیگ کامیون‌های بهتری هستند. مطمئناً کلمات تند، اما شاید رام هم همین احساس را داشت. این شرکت تولید Ram 1500s را با EcoDiesel در اوایل سال 2023 به پایان رساند.

با این حال، این یک تجربه کاملاً بد نیست. علیرغم مشکلات موتور، این مالک به طور متوسط ​​25 مایل در هر گالن در یک کامیون اصلاح شده با سایز کامل با سیستم تعلیق و ارتقاء لاستیک را دوست دارد. قبل از تغییرات، مسافت پیموده شده حتی بهتر بود، نزدیک به 30 مایل بر گالن در بزرگراهی که با رتبه بندی رسمی مسیرها را دنبال می کند. یک مخزن پر از گازوئیل می تواند 800 مایل دوام بیاورد، و او می گوید این یک کامیون راحت برای سفر است. این بررسی به فضای داخلی تیز و طراحی جسورانه بیرونی Rebel نیز به عنوان مزیت های اصلی اشاره می کند.

با این حال، برای جبران هزینه ها و ناامیدی کلی از موتور اکو دیزل کافی نیست. بررسی 24 دقیقه ای انواع بینش را در مورد کامیون ارائه می دهد، که منجر به این نتیجه می شود که در صورت انتخاب، دیگر آن را نمی خرید.



منبع