فراری کارکنان را برای خرید بخشی از شرکت ترغیب می کند


کار کردن برای فراری برای بسیاری از ما یک رویا خواهد بود و برای کسانی که در لیست حقوق مارانلو هستند بهتر خواهد شد. در حال حاضر، پرنسینگ هورس بیش از 5000 کارمند دارد. “طرح مالکیت سهام مبتنی بر سهام” که قرار است در اوایل سال آینده راه اندازی شود، به کارگران این امکان را می دهد تا با خرید اعطای یکباره سهام، سهامدار شوند. ارزش این سهام تا 2065 یورو خواهد بود که در مبادلات فعلی به حدود 2250 دلار می رسد. نرخ ها

اگر سهام برای حداقل سه سال نگه داشته شود، خودروساز ایتالیایی عجیب و غریب امکان خرید سهام اضافی را باز خواهد کرد، اما بیش از 15 درصد از ارزش خرید اول را نخواهد داشت. در حالی که اکثر کارمندان در ایتالیا مستقر هستند، این برنامه برای کسانی که در خارج از کشور کار می کنند در دسترس خواهد بود. خرید یک سهم هزینه های اضافی را متحمل نمی شود و در واقع، خودروساز عجیب و غریب هزینه های مربوط به مدیریت طرح را پوشش می دهد.

اگر می‌پرسید چه کسی مالک فراری است، هلدینگ هلندی Exor NV 24.44 درصد سهام دارد و پس از آن Trust Piero Ferrari با 10.39 درصد قرار دارد. پیرو فراری به عنوان تازه‌کننده، دومین و تنها پسر زنده انزو فراری است. در رتبه های بعدی شرکت های سرمایه گذاری BlackRock با 5.69 درصد و T. Rowe Price Associates با 4.48 درصد قرار دارند. 55 درصد باقیمانده سایر سهامداران عمومی هستند. فراری در سال 2015 پس از اینکه FCA تصمیم گرفت آن را به یک واحد جداگانه تقسیم کند، تبدیل به یک شرکت سهامی عام شد.

فراری قصد دارد 250 نفر را در نیمه اول سال 2024 استخدام کند تا برای روزهای هیجان انگیز پیش رو آماده شود. این شرکت در حال حاضر به اندازه‌ای سفارش دارد که تا سال 2026 مشغول به کار باشد، اما انتظار می‌رود که تقاضا پس از عرضه اولین خودروی برقی خود در سه ماهه چهارم سال 2025 افزایش یابد. در عین حال، در ژوئن 2024 کارخانه جدیدی را در مارانلو افتتاح خواهد کرد که در آن هیبریدی و خودروهای برقی ساخته خواهد شد. در مورد برقی شدن، هیبریدی ها در سه ماهه سوم 2023 برای اولین بار از خودروهای ICE پیشی گرفتند.

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، آینده ناگزیر برقی است. فراری انتظار دارد تا پایان دهه 40 درصد از تحویل سالانه خودروهای هیبریدی را تشکیل دهند. همچنین پیش بینی می شود که خودروهای برقی تا سال 2030 سهم 40 درصدی داشته باشند و تنها 20 درصد برای خودروهایی که منحصراً با موتورهای احتراقی کار می کنند باقی می ماند. همه امیدها برای خالصان از بین نمی رود زیرا بندتو ویگنا، مدیر عامل شرکت، گفت: “ICE هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.” او به این موضوع اشاره داشت که چگونه سوخت های مصنوعی می توانند موتور بنزینی را نجات دهند.



منبع