فراری 812 سوپرفست مایکل بی جردن با کیا تصادف کرد


حداقل در حال حاضر یک فراری 812 سوپرفست کمتر در جهان وجود دارد. بر اساس گزارش ها، ابرخودروی آبی رنگ نشان داده شده در بالا ظاهرا متعلق به بازیگر سرشناس مایکل بی جردن است و در اواخر شنبه شب در لس آنجلس با یک کیا در لس آنجلس تصادف کرد. KTLA.

گزارشی مبنی بر تلفات ناشی از این تصادف وجود ندارد و هیچ نشانه ای دال بر دخیل بودن الکل، مواد مخدر یا هر گونه نقص راننده در این حادثه وجود ندارد. TMZ گزارش می دهد که جردن پشت فرمان خودرو بود که تصادف رخ داد. هیچ بازداشتی صورت نگرفت و اطلاعاتی در مورد اینکه آیا نقل قولی صادر شده است یا خیر وجود ندارد. KTLA با پلیس تایید کرد که ماموران در حدود ساعت 11:35 شب به وقت محلی به محل حادثه فراخوانده شدند. گزارش تصادف نیز تشکیل شد.

جزئیاتی در مورد آنچه واقعاً اتفاق افتاده در دسترس نیست، اما ویدیویی از effspot در یوتیوب صحنه تصادف را با جزئیات نشان می دهد. به نظر می رسد فراری یک کیا نیرو پارک شده در کنار جاده را قطع کرده است. صدمات زیادی در سمت راننده SUV دیده می شود، به ویژه در گوشه عقب. پانل یک چهارم و قوس چرخ پاره شده است اما سپر عقب تا حد زیادی دست نخورده است. اگر بخواهیم حدس بزنیم، به نظر می رسد که چرخ جلوی سرنشین 812 به نیرو برخورد کرده و گلگیر را قلاب کرده است.

این نظریه توسط چرخ فراری فوق الذکر که در کنار جاده ای فراتر از SUV نشسته است پشتیبانی می شود. چرخ و توپی از سوپراسپرت جدا شده اند و آسیب قابل توجهی به گلگیر جلو سمت راست وارد شده است. اجزای سیستم تعلیق خمیده قابل مشاهده هستند و می‌توانیم کیسه‌های هوا را در داخل خودرو مشاهده کنیم.

812 سوپرفست با یک پیشرانه 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی با قدرت 789 اسب بخار، با سرعت 60 مایل در ساعت که تقریباً 3 ثانیه طول می کشد، به نام خود عمل می کند، به شرط اینکه لاستیک های عقب چسبندگی داشته باشند. ماشین گرند تور می تواند به سرعت 212 مایل در ساعت برسد.



منبع