تکنسین فروشنده آلفارومئو، پورشه و مرسدس بنز را در حین تست رانندگی نابود کرد



شما ماشین خود را به بخش خدمات نمایندگی می برید به این امید که وسیله نقلیه در وضعیت بهتری نسبت به زمانی که می رسد خارج شود. متأسفانه، این مورد در مورد این آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو که با پورشه 911 و مرسدس بنز کلاس GLE که در پارکینگ نمایشگاه به نمایش گذاشته شده بود تصادف کرد، همانطور که عکس های به اشتراک گذاشته شده در Reddit نشان می دهد.

صاحبش گفت موتور 1 که او این Giulia Quadrifoglio 2017 را برای تعمیرات جزئی به فروشنده برده است. بعد مغازه زنگ زد و گفت تصادف کرده. مالک می‌گوید: «آنها به من گفتند که بعد از تعمیرات در حال انجام تست رانندگی هستند و یک مینی ون آنها را قطع کرد و باعث شد راننده بیش از حد اصلاح کند و خاکریز را منحرف کند، به درخت برخورد کند و هوابرد. سایر موضوعات ردیت در مورد این حادثه می گویند که فرد سرویس مست بود. او گفت: «من فکر نمی‌کنم مشروبات الکلی دخیل بوده باشد، به نظر می‌رسد که این فقط یک شایعه ردیت باشد.

رفتن به هوا این صحنه را کم فروش می کند. جولیا کوادریفوگلیو در بالای 911 تصادف کرد و باعث شد قسمت عقب آلفا در داخل محفظه سرنشین پورشه قرار بگیرد. دماغه مدل ایتالیایی در کنار GLE قرار گرفت و پلی بین سه خودرو ایجاد کرد.

با قضاوت بر اساس آسیب، پورشه و آلفارومئو احتمالاً مجموع هستند. سقف 911 له شده و دماغه جولیا کوبیده شده است. همچنین احتمالاً صدمات ناگفته ای به زیرشاخه آلفا وارد شده است که می تواند به قطعات مکانیکی مختلف آسیب جدی وارد کند.

برای اینکه اوضاع برای مالک غم انگیزتر شود، او فقط پنج ماه بود که این جولیا کوادریفوگلیو را در اختیار داشت. این خودرو یک اگزوز سفارشی داشت و اخیراً با مقداری وینیل کار شده بود.

آسیب وارد شده به مرسدس بنز چندان زیاد به نظر نمی رسد. با این حال، می توان حدس زد که بسیاری از خریداران نمی خواهند یک GLE جدید که قبلاً در گزارش تاریخچه خودروی خود تصادف داشته باشد، بخواهند.

از مالک پرسیدیم که فروشنده چگونه به برخورد تکنسین با ماشینش واکنش نشان می دهد اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم. از آنجایی که یک فرد خدماتی رانندگی می کرد، نمایشگاه باید مسئول درست کردن کارها باشد. انشالله با پرداخت خسارت مالک را کامل کنند.



منبع