فورد کمپر مخفی کاری آفرود توسط AEONrv دارای تخت ملکه، برچسب قیمت 219 هزار دلار


در دنیایی از ون‌های کمپر و موتورخانه‌هایی که با راه راه‌های چند رنگ و گرافیک‌های پر زرق و برق آراسته شده‌اند، این لباس ترانزیت فورد از AEONrv مستقر در نوادا بسیار خسته‌کننده به نظر می‌رسد. داخل نمای جعبه ای سفید داستان متفاوتی است، جایی که در هر زمانی از سال، فضای نشیمن زیبایی برای چهار نفر برای لذت بردن از فضای باز پیدا خواهید کرد. ارتقاء سیستم تعلیق بیشتر به این Transit تمام چرخ متحرک کمک می کند تا از مسیر شکسته خود خارج شود.

همه چیز با یک کابین شاسی بلند فورد ترانزیت یک تنی شروع می شود. AEONrv فضای نشیمن را از ابتدا می سازد، عایق بندی شده برای استفاده در تمام فصول با یک سیستم تهویه هوا/گرمایش داخلی که شامل یک بخاری هوای مجرای است که از مخزن گاز خارج می شود. وقتی صحبت از سوخت شد، در اینجا هیچ گونه اتصال پروپان پیدا نخواهید کرد – همه چیز در داخل یا برقی است یا برای استفاده از سیستم های موجود خودرو تنظیم شده است. این شامل اجاق گاز القایی تک شعله (اجاق گاز دو شعله اختیاری است) و یخچال 4.3 فوت مکعبی است. آب گرم از طریق یک بخاری دریایی هشت گالن تامین می شود که توسط یک عنصر الکتریکی یا خنک کننده موتور Transit گرم می شود.

نمای داخلی AEONrv
نمای خارجی AEONrv
نمای داخلی AEONrv

برق از یک سیستم 24 ولتی DC با استفاده از یک بسته باتری 8.2 کیلووات ساعتی خودگرم شونده با یک اینورتر 70 آمپری 3000 VA تامین می شود. بسته باتری ارتقا یافته به 10.9 کیلووات ساعت یا 13.6 کیلووات ساعت اختیاری است، اما صرف نظر از نحوه تنظیم، از دینام ون یا از طریق 700 وات خورشیدی روی سقف شارژ می شود. ون 59 گالن آب شیرین و 28 گالن آب خاکستری حمل می کند.

در مورد راحتی موجودات، AEONrv یک حمام کامل با دوش ایستاده و توالت نواری در قسمت جلوی فضای نشیمن در سمت سرنشین نصب می کند. این امکان دسترسی بیرونی به دوش را در هنگام گرم بودن هوا فراهم می کند، در حالی که از طریق ورودی جانبی آن را از آشپزخانه جدا می کند. یخچال نیز جدا از آشپزخانه است و در سمت راننده بین کابین و فضای بزرگ غذاخوری قابل تبدیل نصب شده است. تخت ملکه قسمت عقب را اشغال می کند و در بالا نصب شده است تا فضای گاراژ محصور 65 فوت مربعی را که از بیرون قابل دسترسی است، فراهم کند. عبور از جلو اجازه می دهد تا از کابین ترانزیت بدون بیرون رفتن دسترسی داشته باشید.

AEONrv فقط یک خانه کوچک برای پشت نمی سازد و آن را یک روز می نامد. با استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک موجود ترانزیت، یک سیستم تعلیق دو اینچی به همراه فنرهای ارتقا یافته در جلو و عقب نصب شده است. برای محافظت از دیفرانسیل، یک صفحه اسکید فولادی یک چهارم اینچی پیچ شده است و روی چرخ‌های فولادی 16 اینچی مشکی با لاستیک‌های همه‌جانبه سوار می‌شود. موتور 3.5 لیتری اکوبوست V6 با توربوشارژ دوقلو فورد است که چرخ ها را از طریق یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به حرکت در می آورد. تجهیزات استاندارد شامل دنده‌های 3.73، صندلی‌های گرمکن برقی 10 جهته، و سیستم‌های کمک راننده فورد از جمله سنسورهای پارک، نظارت بر نقاط کور و غیره است.

همانطور که ممکن است با یک ون کمپر سفارشی انتظار داشته باشید، AEONrv انواع گزینه ها را ارائه می دهد. این شامل ارتقاءهای زندگی مانند پنجره های اضافی و سایبان های بیرونی به افزونه های خارج از جاده مانند حفاظ های برس، صفحات لغزنده بیشتر و قلاب بکسل می شود. یک کمپرسور هوا 150 psi نیز در لیست گزینه ها ذکر شده است.

با این حال، چنین تجهیزاتی به سرعت اضافه می شود. قیمت اولیه AEONrv برای سال 2023 که در ابتدا در سال 2021 عرضه شد، تا 219500 دلار است، اما خریداران از قبل برای دریافت یکی از این محصولات آماده هستند. این شرکت می‌گوید اخیراً تأسیسات تولیدی خود را گسترش داده است تا به کاهش سفارشات معوقه 18 تا 20 ماهه کمک کند.



منبع