لامبورگینی یک صفحه وینیل از بهترین V-12 های خود را به شما می فروشد


بحث قدیمی وینیل در مقابل دیجیتال بی پایان است. برخی افراد قسم می خورند که صداهای گرم و آنالوگ یک رکورد بهتر از آهنگ ضبط شده توسط کامپیوتر است. از هر طرفی که هستید، باید قبول کنید که یک صفحه وینیل از موتور V-12 Revuelto که جیغ می‌زند، ایده بسیار جالبی به نظر می‌رسد.

به لطف همکاری لامبورگینی و Technics، چنین رکوردی اکنون وجود دارد. چشمان خود را به SL-1200M7B بچسبانید – یک صفحه گردان جدید که توسط Technics ساخته شده و با سبک لامبورگینی تزئین شده است. موتیف مدرن این خودروساز با تم Y در رنگ‌های قرمز، زرد یا سبز ارائه شده است و روکش لامبورگینی دارای آرم پررنگ لامبورگینی است. همچنین برند لامبورگینی را در زیر کنترل‌های سمت راست، در کنار آرم استاندارد Technics خواهید دید.

رکورد ویژه ای که با هر SL-1200M7B ارائه می شود احتمالاً در اینجا مورد توجه بیشتری است. صدای موتور V-12 از شش لامبورگینی که در روزهای اولیه با 400GT شروع می شد، روی وینیل فشرده شده است. موتور V-12 میورا به همراه موتور 5.2 لیتری دوازده لیتری 455 اسب بخاری بیست و پنجمین سالگرد Countach در آنجا قرار دارد. با نزدیک‌تر شدن به دوران مدرن، موتور 6.0 لیتری دیابلو آهنگ خود را به موسیقی متن اضافه می‌کند. Murcielago و Revuelto V-12 کنسرت را تکمیل می کنند. این رکورد با نسخه‌ای استایل‌شده از چرخ‌های Revuelto چاپ شده است و در یک ژاکت خاص با برندهای بیشتر Technics و Lamborghini عرضه می‌شود.

هیچ صحبتی در مورد قیمت این صفحه گردان با تم لامبورگینی وجود ندارد. خود این مدل بر اساس Technics SL-1200MK7 است که تقریباً 1100 دلار به فروش می رسد. استعداد لامبورگینی و یک رکورد پر از صداهای V-12 را اضافه کنید، و مطمئن باشید که قیمت نسبتاً بالاتر از آن خواهد بود.

همچنین مشخص نیست که چه تعداد ساخته خواهد شد، اما این یک آیتم محدود است. طبق اعلام لامبورگینی، سفارشات در 9 می آغاز می شود و صفحه گردان فقط تا پایان ژوئن ارائه می شود.



منبع