در اینجا نگاهی عمیق به چگونگی رسیدن کادیلاک به لمانز در سال 2023 است.


V-Series.R کادیلاک اولین خودروی مسابقه ای این برند بود که در بیش از 20 سال به مسابقات 24 ساعته لمان بازگشت. پس از موفقیت در کلاس IMSA GTP آمریکای شمالی، این خودرو در مسابقه افسانه ای استقامت فرانسه برنده سکو شد. رسیدن به آنجا آسان نبود. برای اینکه بدانید چقدر سخت بود، می توانید مستند جدید کادیلاک در مورد آن را تماشا کنید.

تماس گرفت بدون فرمول کامل، این فیلم مسابقه کادیلاک را در تلاش خود برای برنده شدن در مسابقات در دو سوی اقیانوس اطلس دنبال می کند. این خودروساز روز پنجشنبه تریلر تبلیغاتی این فیلم را منتشر کرد که نه تنها مسابقه، بلکه طراحی، توسعه، مهندسی و آزمایش سری V.R.

خودروی LMDh کادیلاک هم بسیار شبیه است و هم کاملاً بر خلاف رقبای خود. این تنها دستگاه تنفس طبیعی در کلاس GTP است که سایر خودروسازان بزرگ موتورهای توربوشارژ کوچکتر را انتخاب می کنند. این، همراه با میل لنگ متقاطع آن، صدایی متمایز به آن می دهد.

این آخرین کلاس از مقررات هایپرکار در IMSA و WEC هیجان انگیزترین مسابقات اتومبیلرانی اسپرت را در سال های اخیر تولید کرده است. مستندی که هر یک از تیم های مربوطه را دنبال می کند، مستند جالبی خواهد بود. با این حال، دیدن داستان درونی تنها تیم آمریکایی که در بالاترین رده‌های موتوراسپرت مسابقه می‌دهند، مطمئناً لذت بخش است.

بدون فرمول کامل در 31 مه در Samsung TV Plus و همچنین در صفحه فیس بوک Hagerty به صورت رایگان عرضه می شود.



منبع