لامبورگینی 435 ساعت طول کشید تا این روولتو بد بو


لامبورگینی جذاب هوراکان استراتو را که در ماه آگوست عرضه شد، به خاطر دارید؟ این اپرا یونیکا نام داشت و 370 ساعت طول کشید تا کار رنگ آمیزی بسیار دقیق آن انجام شود. این معادل کار 15 روز متوالی است. پوشاندن کت و شلوار مشابه برادر بزرگ هوراکان کمی بیشتر طول کشید. به لامبورگینی Revuelto Opera Unica سلام کنید.

لامبورگینی که در روز چهارشنبه در Art Basel Miami Beach 2023 ارائه شد، می گوید که نمای بیرونی پیچیده به 435 ساعت نیاز دارد تا به پایان برسد. یعنی 18 روز روی نقطه. فضای داخلی سفارشی 220 ساعت دیگر به پروژه اضافه کرد. این یک کپی کربنی از Huracán Sterrato Opera Unica نیز نیست. این رنگ بنفش و مشکی – به ویژه، Viola Pasifae و Nero Helene – را در میان رگه هایی از قرمز، آبی و سایه های دیگر ترکیب می کند.

Lamborghini Revuelto Opera Unica

با حرکت به داخل، یک فضای داخلی چرمی دو رنگ با بنفش و مشکی بیشتری پیدا خواهید کرد – این بار Viola Acutus و Nero Ade – دارای تمی مشابه با رگه هایی از رنگ های گرم و سرد پراکنده در اطراف. آرم های شصتمین سالگرد روی سربرگ، درج درها و پشت سری ها دوخته شده است. برای اطمینان از درک سطح جزئیات اجرا شده برای این پروژه، لامبورگینی به طور خاص به ضربات قلم مو رنگارنگ روی جلد شروع/ایست اشاره می کند.

میتجا بورکرت، مدیر طراحی لامبورگینی گفت: «ما می‌خواستیم با استفاده از قلم‌موها و ترکیبی از رنگ‌ها چیزی کاملاً هنری خلق کنیم، انگار که Revuelto یک بوم است. “این چیزی است که الهام بخش ما برای این رنگارنگ خاص است. ما با نمای بیرونی پویا و دستی
واقعاً روی آیرودینامیک و سرعت ماشین تأکید می کند.”

Lamborghini Revuelto Opera Unica
Lamborghini Revuelto Opera Unica
Lamborghini Revuelto Opera Unica

ممکن است کسی استدلال کند که Revuelto نیازی به چنین تأکیدی ندارد. بدنه‌ی تند آن نسبت به یک تابلوی طرح‌دار دارای حجم بیشتری است و طراحی آن مستقیماً از قرن 31 وارد شده است. اگر جلوه های بصری کافی نیست، یک موتور V12 6.5 لیتری فریاد می زند که برای اندازه گیری خوب پشت راننده قرار گرفته است. Revuelto که با سه موتور الکتریکی ترکیب شده است، در مجموع 1001 اسب بخار قدرت ایجاد می کند. لامبورگینی می گوید برای این هایپرکار کافی است که در عرض 2.6 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و در مسیر رسیدن به حداکثر سرعت 217 مایل در ساعت باشد.

ما گمان می کنیم که این نمونه خاص هرگز چنین سرعت هایی را نخواهد دید. با این حال، آن را می بینیم، زیرا برای Art Basel به نمایش گذاشته شده است تا به لامبورگینی کمک کند تا شصتمین سالگرد خود را قبل از رفتن به صاحب جدیدش جشن بگیرد. بله، لامبورگینی یکبار این را به یک کلکسیونر بسیار ثروتمند به قیمت بیش از 1 میلیون دلار فروخت.



منبع