ماشین شاسی بلند بهتر است و یا کروک ؟ مقایسه !!! گواهیران | alfaromeoblog

یکی از بهترین تولیدات این شرکت از نظر مصرف انرژی خودرو تویوتا سی‌اچ‌آر است که در پاریس از آن رونمایی شده است. خودرو CHR کم‌مصرف به ترتیب با توان و قدرت 122 اسب بخار و 142 نیوتن متر گشتاور از قدرت فنی بالایی برخوردار است. این اتومبیل با مصرف سوخت کمتر از چهار لیتر در هر صد کیلومتر مجله خبری خودرو آلفا رومئو یک ماشین شاسی‌بلند اقتصادی به‌حساب می‌آید. ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی دیفرانسیل جلو با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و قدرت 147 اسب بخار است که به کمک یک گیربکس 6 دنده دو کلاچه این خودرو را از حالت ثابت در زمان 10.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

  • اغلب تویوتا لندکروزهای جی ۲۰۰ موجود در بازار ما از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری به قدرت ۲۷۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن‌متر برخوردار هستند و این میزان نیرو توسط گیربکس ۵ دنده اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.
  • سیستم‌های هشداردهنده این خودرو نیز تنها محدود به سنسور فاصله عقب و سنسور فشار باد تایر می‌شود.
  • هنگامی که با یک خودرو شاسی بلند یا کراس اور رانندگی می کنید درست است که در ابتدا شاید لذت بخش تر از خودرو های سواری به نظر بیاید اما باید اصول ایمنی را بیشتر رعایت کنید.
  • یکی از بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران همین تیگو 5 است که با پیشرانه دو لیتری و قدرت 136 اسب بخار عرضه شده و دو نوع دنده اتوماتیک و دستی دارد.

رنج‌روور اسپورت 2023 با برخورداری از کلیه این امکانات منحصربه‌فرد مثل ماشین خانواده کیا سورنتو، در لیست بهترین خودروهای کوهستان قرار دارد. فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای مثل کولر سقفی و صندلی تاشو در این ماشین شاسی‌بلند، باعث افزایش طرف‌داران آن شده است. علاوه بر این با وجود قیمت بالا، طراحی ظاهری ساده و شیک این خودرو از ارزش بالایی برخوردار است. KMC K7 از ترکیب پیشرانه و گیربکس یکسانی با جک S7 استفاده می‌کند، یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ TGDi با حجم 1.5 لیتر به همراه یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه استفاده می‌کند که 171 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن‌متر گشتاور دارد.

معروف‌ترین شاسی بلند 7 نفره بازار، هیوندای سانتافه

در ادامه با ما همراه باشید تا با جدید ترین خودرو های شاسی بلند لوکس و نکات مهم جهت اجاره خودرو شاسی بلند آشنا شوید. کیا سورنتو از دیگر پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند در ایران می باشد که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. کیا سورنتو یک شاسی بلند راحت و جادار است تکان‌های بدنه آن در کمترین حد ممکن می باشد وانتخابی مناسب برای خانواده های پرجمعیت در سفرهای جاده ای به شمار می آید.

سیستم های کمکی و امکانات رفاهی فردا T5

این شاسی بلند گوشه‌های گردی دارد و طراحی جلو پنجره و چراغ‌های آن نیز خاص است. رنو کپچر با سه موتور 0.9 لیتری، 1.2 لیتری و 1.5 لیتری عرضه می‌شود و گیربکس پنج سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک دارد. هیوندای توسان یکی دیگر از محبوب ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندها در ایران می باشد که تا به حال در سه نسل مختلف به بازار داخلی وارد شده است. این خودرو شاسی به دلیل طراحی داخلی و ظاهری بسیار جذاب و مدرنش توانسته است تا نظر جوانان علاقه مند به خودروهای شاسی را به خود جلب کند. همچنین این خودرو از لحاظ امکانات و تجهیزات رفاهی در زمره بهترین‌های بازار خودروهای شاسی قرار دارد و لذت سواری و رانندگی در آن به خوبی احساس می شود. میانگین مصرف سوخت هیوندا توسان 2018 حدود 8 لیتر است که کم مصرف بودن این خودرو شاسی را نشان می دهد.

گرانترین شاسی بلند ایران (لیست قیمت 20 ماشین شاسی بلند گران قیمت)

سیستم‌های کمکی راننده دیگنیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. سری جدید LX با مدل LX 600 شروع می‌شود که سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت و سیستم ایمنی Lexus + ۲.۵ را به صورت استاندارد دریافت می‌کند. نسخه LX 600 Premium یک درجه بالاتر از نسخه قبلی است که می‌توان آن را با قیمت ۹۵۰۰۰ دلار خریداری کرد. نسخه Premium یک ردیف صندلی اضافی، عملکرد هندزفری درب عقب و سیستم تعلیق تطبیقی را به عنوان آپشن‌های اضافه عرضه می‌کند.

http://3dprintingindustry.ir