این انبار باید برای نجات یک موستانگ کلاسیک برچیده می شد


اگر می خواهید دقیق شوید – لایک کنید، واقعا خاص – در تعریف یافتن انبار، این ویدیو می تواند آن باشد. همه جعبه‌ها علامت‌گذاری شده‌اند: ما یک خودروی کلاسیک مورد علاقه داریم که ظاهراً ضعیف به نظر می‌رسد، اما ظاهر خوبی دارد. ده‌ها سال است که در انباری رها شده و اساساً فراموش شده است. و تنها راه بیرون آوردن آن، خراب کردن بخشی از انبار است.

خودروی مورد بحث یک فورد موستانگ کانورتیبل مدل 1966 است که نه یک V8 بلکه دارای موتور 66 خطی 200 اینچ مکعبی استاندارد است. بازگشت آن به نور مستند شد و در کانال YouTube Life’s Endeavors به ​​اشتراک گذاشته شد. به ما گفته شده است که ماشین پارک شده و سپس دیوارهایی در اطراف آن ساخته شده است، احتمالاً در سال 1979 یا 1980. پلاک کلرادو در پشت نشان می دهد که آخرین بار در سال 1982 ثبت شده است، یعنی حداقل 41 سال است که پارک شده است.

1966 Ford Mustang Barn Find
1966 Ford Mustang Barn Find

پس از بررسی دقیق تر، وضعیت موستانگ مطمئناً از این جدول زمانی پشتیبانی می کند. نمای بیرونی کثیف است، لاستیک‌ها همگی صاف هستند، و رویه کانورتیبل پوسیده به نظر می‌رسد. فضای داخلی از این هم بدتر است – موش‌ها سال‌هاست که در «Stang» بزرگ زندگی می‌کنند. صادقانه بگویم، این می تواند بدترین هجوم جوندگان در انباری باشد که دیده ایم. لانه ها روی طبقات، صندلی ها و در صندوق عقب قرار دارند. گفته می شود که در حین استخراج خودرو چندین موش زنده مشاهده شده اند.

وقتی ماشینی توسط دیوار احاطه شده است چگونه می توان حرکت داد؟ درست حدس زدید: دیوارها باید خراب شوند. خوشبختانه، برداشتن دیوار پشت فورد قدیمی آسان بود. فقط یک گل میخ و دو پانل بزرگ در جای خود وجود داشت. با وجود هوای درون لاستیک‌ها و نیروی قابل توجه افراد برای عقب راندن آن، این اسب طلایی سرانجام برای اولین بار پس از چهار دهه در آفتاب غرق شد.

1966 Ford Mustang Barn Find

این زمانی است که ما تصور بهتری از وضعیت خودرو پیدا می کنیم و در واقع بسیار خوب است. تنها با یک شستشوی سریع و تمیز کردن داخلی، به نظر می رسد تنها زنگ زدگی روی تخته های کف عقب باشد. بدنه محکم و صاف است و فقط 59142 مایل روی کیلومترشمار نشان داده شده است. لاستیک های قدیمی حتی هوا را نگه می دارند.

این خودرو اکنون با مالک جدید خود در وایومینگ است. این ویدئو در حالی به پایان می رسد که فضای داخلی از قبل برای آماده سازی کفپوش ها و اجزای داخلی جدید تخلیه شده است. برنامه‌هایی برای راه‌اندازی موتور شش‌شکل قدیمی قدیمی وجود دارد، اگرچه ممکن است در آینده تعویض V8 انجام شود. هر اتفاقی که بیفتد، دیدن یک کلاسیک قدیمی که دوباره زنده شده است، همیشه خوب است.



منبع