مالک BMW M2 فکر می کند که خودروی نسل فعلی شبیه چیزی از Walmart است


ما نظرات مختلفی را در مورد BMW M2 جدید خوانده ایم. اساساً همه قبول دارند که این خودرو بسیار سریع است و یکی از تواناترین خودروهای عملکردی است که امروزه می توان با پول خرید. با این حال، همه از طراحی آن خوششان نمی آید و ما به طور تصادفی با صاحب نسل قبلی M2 برخوردیم که حرف های زیادی در مورد کوپه پرفورمنس جدید برای گفتن دارد.

پل میهای، یک علاقه‌مند به خودرو از سوئد و مالک نسل قبلی M2، افکار خود را در مورد M2 (G87) در یک ویدیوی 12 دقیقه‌ای جدید در یوتیوب. او با بحث‌برانگیزترین بخش – طراحی خودرو – شروع می‌کند و خلاصه می‌کند که خودرو به نظر می‌رسد که شخصی از BMW به Walmart رفته و قطعات را از قفسه تیونینگ خودرو خریداری کرده است. او اعتراف می‌کند که می‌داند چرا این خودرو به این شکل به نظر می‌رسد، اما یک چیز را که نمی‌داند این است که چرا شکاف چرخ‌های آن تا این حد بزرگ است.

با این حال، به گفته پل، فضای داخلی عالی است. تناسب و تکمیل، مواد، صندلی ها – همه چیز دقیقاً همانطور که از یک BMW عملکرد جمع و جور انتظار دارید به نظر می رسد و احساس می کند. او حتی طرح داشبورد دو صفحه را دوست دارد، که – رک و پوست کنده – چیزی است که اکثر مردم به طور کلی دوست ندارند، حداقل از آنچه ما شنیده ایم. چیزی در داخل کابین قابل انتقاد است؟ پل می گوید تنها چیزی که او دوست ندارد این واقعیت است که M2 جدید کمی بزرگتر از مدل قبلی خود است، اما فضای پا و سر کمتری در داخل وجود دارد.

پل اعتراف می کند که به طور عینی، اشتباه کردن M2 جدید سخت است – به درستی سریع است، عالی است و کاملاً کاربردی است. با این حال، او می گوید حداقل چند چیز وجود دارد که او دوست ندارد. اول، گیربکس است – پل فقط مبدل گشتاور هشت سرعته اتوماتیک را به اندازه کافی برای موتور فوق العاده S58 زیر کاپوت نمی یابد. او آن را با جعبه دوکلاچه M2 قبلی مقایسه می کند که به گفته او در زمان تعویض دنده و پاسخگویی برتر است.

اما بزرگترین مشکل پل ربطی به عملکرد M2 ندارد. او این واقعیت را دوست ندارد که خودرو تقریباً شبیه M4 بزرگتر اما در بسته بندی کوچکتر است. در واقع، او مقایسه سریعی بین M2، M4 و M3 از نظر ابعاد، وزن و اعداد عملکرد انجام می دهد. “این واقعیت است که دیگر آن ضعیف نیست، آن دیگر M4 کوچکتر و زیرکتر نیست. فقط ظاهری متفاوت دارد.»

آیا با پل موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.



منبع