ما فکر می کنیم آئودی Q3 جدید اینگونه خواهد بود


جاسوسان ما از آلمان اولین دسته از عکس های جاسوسی نسل بعدی آئودی Q3 را در سپتامبر امسال برای ما ارسال کردند. نمونه اولیه با بدنه کاملاً استتار شده در جاده‌های عمومی مورد آزمایش قرار گرفت و پنل‌ها و چراغ‌های تولیدی آن قبلاً نصب شده بود. اکنون، ما در تلاشیم تا از طریق این رندرهای اختصاصی، کراس اوور را کاملاً آشکار کنیم.

برخلاف مدل 2024 A5 Avant که با طراحی معمولی‌تر طراحی شده است، Q3 جدید با یک طراحی مجدد اساسی در نمای جلویی خود در مقایسه با مدل قبلی ارائه می‌شود. مشبک هشت ضلعی رادیاتور Singleframe کمی کوچکتر خواهد بود زیرا پلاستیک بیشتری در اطراف ناحیه جداکننده مشبک از ورودی هوای پایینی وجود خواهد داشت. این پنل همچنین دارای یک الگوی جدید با نقوش U شکل است. با این حال، این بزرگترین تغییر نخواهد بود، زیرا دو چراغ جلوی مستطیلی بزرگ در دو گوشه سپر قرار می گیرند که به عنوان نور پایین و بالا عمل می کنند.

در حالی که در این رندرها دیده نمی شود، انتظار می رود که قسمت عقب از طراحی مجدد محافظه کارانه تری برخوردار شود. چراغ‌های عقب باریک‌تر خواهند بود، اما همانطور که در عکس‌های جاسوسی ماه سپتامبر دیده می‌شود، شکل اصلی خود را حفظ خواهند کرد. تا حدودی، چراغ‌های عقب از نظر شکل شبیه به خوشه‌هایی هستند که در Q4 E-Tron دیده می‌شوند، اگرچه یک نوار LED وجود نخواهد داشت که آنها را از طریق صندوق عقب به هم متصل کند – حداقل فعلاً نمی‌توانیم آن را ببینیم.

نسل سوم Q3 – و آخرین نسل با موتور احتراقی در زیر کاپوت – بر روی پلت فرم MQB Evo گروه فولکس واگن سوار خواهد شد. این معماری با فولکس واگن تیگوان جدید مشترک خواهد بود که دارای نسخه پلاگین هیبریدی با حداکثر برد 62 مایل صرفاً الکتریکی است. در واقع دو مدل PHEV با خروجی 201 اسب بخار و 268 اسب بخار موجود است. همچنین یک موتور پایه 1.5 لیتری هیبریدی ملایم توربو گازی و همچنین یک موتور 2.0 لیتری چهار بانده بزرگتر و قدرتمندتر وجود دارد. انتظار می رود خط موتور Q3 جدید بسیار مشابه باشد.

کراس اوور اینگولشتات در Gyor مجارستان به همراه Cupra Terramar جدید تولید خواهد شد. کراس اوور پایه فعلی آئودی، Q2، به زودی بازنشسته می شود و نسل بعدی Q3 را به عنوان مقرون به صرفه ترین کراس اوور این برند در آینده باقی می گذارد. کی خواهیم دید؟ به احتمال زیاد، در مقطعی در نیمه اول سال 2024.



منبع