مینی‌ون آفرود میتسوبیشی برای اولین نمایش موبیلیتی ژاپن تیز شد


نمایشگاه موبیلیتی ژاپن 2023 که قبلاً به عنوان نمایشگاه خودروی توکیو شناخته می شد، میزبان چند نمایش برجسته خواهد بود زیرا خودروسازان داخلی در آنجا حضور خواهند داشت تا مفاهیم جالبی را به نمایش بگذارند. نزدیک به پایان ماه سپتامبر، میتسوبیشی بدون ارائه جزئیات در مورد خودروی نمایشی، تایید کرد که با یک وسیله نقلیه در فضای باز در رویداد تغییر نام تجاری شرکت خواهد کرد. تیزر جدیدی که منتشر شده است، تکه‌هایی را به پازل اضافه می‌کند، زیرا ما متوجه می‌شویم که دارای تایرهای چهار چرخ متحرک و تمام زمین است.

این کانسپت که هنوز نامی از آن برده نشده است، یک کراس اوور آفرود محور را با ابزاری که توسط یک وسیله نقلیه چند منظوره ارائه می شود، ترکیب می کند. به طور گیج کننده ای، میتسوبیشی برای توصیف پیشرانه از هر دو اصطلاح “برق” و “الکتریک” استفاده می کند، بنابراین باید تا زمان رونمایی منتظر بمانیم تا بفهمیم آیا این خودروی الکتریکی هیبریدی است یا خالص. در همین حال، به ما گفته می‌شود که خودروی جدید قابلیت‌های رفتن به همه جا را دارد و یک کابین بسیار جادار ارائه می‌کند.

تیزر مفهومی میتسوبیشی

در حالی که تیزر اولیه پیش نمایشی از نمای جلوی این کانسپت بود، آخرین تصویر رسمی آشکارتر است زیرا بخش خوبی از قسمت عقب و بالای نمایه را می بینیم. در دنیای خودروی امروزی که کراس اوورهای خمیده و شاسی‌بلندها بر آن تسلط دارند، خودروی خانواده سواری جدید میتسوبیشی به شکلی با طراوت جعبه‌ای است.

این خودرو دارای بدنه ای عمودی با گلخانه ای سخاوتمندانه به همراه چراغ های عقب T شکل است که نشان دهنده چراغ جلویی است که در زمان معرفی اولیه خودرو مشاهده کردیم. به سختی می توان از جعبه بار عظیم روی سقف، دوربین ها به جای آینه های جانبی و نبود دستگیره درها غافل شد. میتسوبیشی با ترکیب نشانه های کراس اوور و مینی ون غریبه نیست زیرا Xpander Cross فروخته شده در بازارهای منتخب نیز سعی می کند هر دو را انجام دهد.

کالسکه برقی میتسوبیشی

این وسیله نقلیه جدید که به نمایشگاه تحرک ژاپن می رود، حال و هوای مفهومی به ارمغان می آورد و میتسوبیشی می گوید لاستیک هایی با قطر بزرگ و حالت های رانندگی قابل انتخاب در آن نصب شده است. این تنها اولین نمایش در مرکز نمایشگاه بیگ سایت توکیو نخواهد بود، زیرا تریتون جدید به آن ملحق خواهد شد، و این پیکاپ اولین ژاپنی خود را در کنار نسخه مخصوص رالی جشن می گیرد. این مدل ها با خودروی پشتیبانی دلیکا D:5 مورد استفاده در رالی کراس کانتری آسیا 2023 و همچنین باگی برقی در کانون توجه قرار خواهند گرفت. (تصویر بالا) به عنوان وسیله نقلیه حرکتی آخرین مایل خدمت می کند.



منبع