مینی ون هیبریدی جدید هوندا AWD دارای کف بار بسیار کم است


برای بسیاری از مردم، کراس اوور به انتخاب پیش فرض برای یک وسیله نقلیه خانوادگی تبدیل شده است. با این حال، همه با اشکال SUV مواجه نشده اند، و به جای آن مینی ون خوب را ترجیح می دهند. در ژاپن، هوندا با عرضه فرید جدید به جمعیت MPV پاسخ می دهد. این در زیر ادیسه بسیار بزرگتر ما اینجا در ایالات متحده قرار می گیرد.

Freed باید یکی از بهترین وسایل نقلیه موجود برای حمل بار باشد. ما متوجه شدیم که دارای ارتفاع کم قابل توجهی است که بارگیری و تخلیه اشیا را آسان می کند. فاصله کف تا کف بار تنها 13.1 اینچ در مقایسه با 24.75 اینچ Odyssey است. دلیل دیگری وجود دارد که چرا ارتفاع کف بار از سطح زمین بسیار کم است – برای قرار دادن سطح شیب دار برای دسترسی ویلچر.

این رمپ در چندین تصویر منتشر شده توسط هوندا اکسس، یک شرکت تابعه که لوازم جانبی رسمی ارائه می کند، ظاهر می شود. این یک دارایی مهم با توجه به جمعیت سالخورده ژاپن است. طبق گزارش سازمان ملل، ژاپن پیرترین جمعیت جهان را دارد که بر اساس نسبت افراد 65 سال به بالا است. بیش از 1 نفر از هر 10 نفر در حال حاضر 80 سال یا بیشتر سن دارند.

سایر مینی ون های هوندا JDM مانند N-WGN و Step WGN نیز برای قرار دادن ویلچر تبدیل شده اند. Freed همچنین می تواند به یک صندلی سرنشین جلو مجهز شود که به سمت بیرون حرکت می کند تا برای افراد دارای معلولیت راحت تر از داخل آن بالا برود.

فرید جدید به دلایل دیگر یک مینی ون جالب است زیرا هوندا دارای شش صندلی، سیستم چهار چرخ محرک و یک پیشرانه هیبریدی در یک بسته کوچک است. با تنها 169.6 اینچ طول، 33.6 اینچ کوتاه تر از Odyssey است. همچنین تنها با پنج صندلی و پیکربندی دیفرانسیل جلو بدون قطعات هیبریدی موجود است.

Freed Air استاندارد در کنار یک Freed Crosstar با نشانه های متقاطع با پوشش پلاستیکی بدنه فروخته می شود. از یک میز وسط تاشو گرفته تا یک قفسه سقف داخلی، فرید مانند چاقوی ارتش سوئیس مینی ون است. این خودروهای زیادی در اندازه جمع و جور است که نشان می دهد شما واقعاً به آن SUV بزرگ گاز سوز نیاز ندارید.

مشخصات فنی کامل اواخر سال جاری و زمانی که هوندا فرید 2024 در سرزمین خورشید طلوع فروخته شود، فاش خواهد شد.



منبع