همه ان چیزی که باید در مورد شاسی بلند ها بدانید! کاربلد | alfaromeoblog

کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. رنو داستر یا داچیا داستر، اولینماشین شاسی ‌بلند مشترک بین رومانیایی‌ها و فرانسوی‌ها است که روی پلتفرم رنو تندر 90 شکل گرفته ‌است و نسل یکم آن نیز، اولین بار در سال 2010 به بازارهای جهان عرضه شد. ام وی ام X55 PRO مجله خبری خودرو آلفا رومئو با موتور توربوشارژ به ایران آمده که دقیقا همان موتور یک و نیم لیتری ام‌وی‌ام X55 است ولی با این تفاوت که به روز رسانی روی آن افزایش قدرت از 147 به 156 اسب بخار و همچنین افزایش گشتاور از 210 به 230 نیوتن متر را منجر شده است. با توقف شدن تولید جک S7 فیس لیفت سنگینی بر روی این خودرو انجام شد که نتیجه آن محصول جدیدی به نام جک X7 بود. اما کرمان موتور تصمیم گرفت تا این خودرو را با نام KMC K7 و در اواسط سال 1400 وارد بازار ایران کند.

  • نمای ظاهری کیا سورنتو نسل سوم، بر اساس زبان طراحی جدید کیا شکل گرفته که باعث شده است طراحی این خودرو، شکیل و عامه‌پسند باشد.
  • خرید سورنتو در بازار جهانی در دو مدل تک دیفرانسیل 5 نفره و مدل دو دیفرانسیل 7 نفره امکان‌پذیر است؛ اما در بازار کشور ما، تنها به صورت دو دیفرانسیل 7 نفره وجود دارد.
  • ایران خودرو در این کراس اور از پیشرانه TU5 استفاده کرده و یک گیربکس چهار سرعته روی آن قرار داده است.
  • شاسی بلند از دید خیلی از رانندگان گزینه بسیار مطلوبی برای خانواده می باشد اما برای جوانان اصولا این مدل از خودرو زیاد مورد پسند نیست .

فناوری FCW یک هشدار بصری، شنیداری و یا لمسی برای اخطار دادن به راننده درباره برخورد قریب الوقوع با یک خودروی دیگر یا یک شی است. اگر راننده به موقع واکنشی نشان ندهد، AEB به برخورد قریب الوقوع پاسخ می‌دهد. اکثر صندلی های ردیف سوم را می‌توان در صورت عدم استفاده مسطح کرد تا فضای بیشتری برای بار یا چمدان باز شود. در این گزارش پنج نکته طلایی راهنمای خرید SUV ذکر شده تا شما را در امر خرید این مدل خودرو نو و یا کارکرده راهنمایی کند. سریع‌ترین خودورهای ساخته شده تا به حال کدامند؟ برای آشنایی با پرسرعت‌ترین خودروهای تاریخ این مطلب مجله خودرو ناواران را بخوانید. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.

گریت وال خودروهای شاسی بلند

قیمت سوئیست DX3 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1400 در حدود 840 میلیون تومان است. قیمت KMC K7 در زمان انتشار این مطلب در حدود 1,465 میلیون تومان برای مدل سال 1400 است. در زمان انتشار این مطلب، قیمت فردا SX5 برای مدل سال 1400 در حدود 820 میلیون تومان است. قیمت این خودرو در زمان انتشار این مطالب در حدود 965 میلیون تومان برای مدل پلاس است.

راهنمای خرید خودرو شاسی بلند (SUV)

به نظر می‌رسد که صرفا سیاست‌های فروش توانسته این خودرو را در جایگاه بالاتری قرار دهد، اما درنهایت این شما هستید که تشخیص می‌دهید ظاهر اسپرت‌تر اس ۵ مناسب‌تر است، یا طراحی محافظه‌کاران و تا حدی کپی کارانه اس ۷. درهرصورت نمونه‌های ۱.۸ لیتری توربوشارژ این خودرو در بازار ۸۵۰ میلیون تومان قیمت می‌خورد که نسبت به بازه در نظر گرفته‌شده توسط ما اندکی بالاتری است، اما نمونه‌های دو لیتری تنفس طبیعی آن را می‌توان باقیمتی کمتر پیدا کرد. در این صفحه می‌توانید اطلاعات فنی و نقد و بررسی هر کدام از شاسی‌بلندهای موجود در سایت را مشاهده کنید و خودروی مناسب خود را اجاره نمایید. در این مقاله از ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار پرداختیم و تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی کردیم. از جمله سایر شاسی بلندهای هفت نفره بازار کشورمان می‌توان به خودروهایی همچون میتسوبیشی اوتلندر، بورگوارد BX7 و جی ام سی S350 اشاره کرد. اگر شما نیز شاسی‌بلند دیگری را می‌شناسید که از چنین ظرفیتی برخوردار باشید، نام آن را با ما و در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

با ۳۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟ از کوییک صفر تا برلیانس 97

بدون شک کراساوور سانگ‌یانگ تیوولی را می توان به عنوان پرفروش ترین شاسی بلند در ایران معرفی کرد. از سال 2015 که این خودرو شاسی‌بلند کره‌ایی به بازار ایران وارد شد، توانست به دلیل طراحی منحصربه فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع نظر مشتریان ایرانی زیادی را به خود جذب کند و در زمره پرفروش ترین شاسی بلند در ایران قرار بگیرید. مهمتر از همه اینکه خیال شما را تا چند سال از بابت تامین ایمنی خود و خانواده‌تان راحت می‌کند. معمولا خودروهای SUV گارانتی طولانی‌تری هم دارند و این موضوع باعث می‌شود که نگران خراب شدن آنها یا به‌وجود آمدن مشکل فنی نباشید. اگر هم زیاد به مسافرت می‌روید یا آفرودباز هستید، بدون شک بهترین گزینه برای شما خرید شاسی بلند است.

http://3dprintingindustry.ir