پورشه واگن پانامرا را می کشد زیرا افراد کمی یکی را می خریدند


اگر این را دیدید دستتان را بلند کنید. ما سهم مناسبی از عکس های جاسوسی خود را با نمونه های اولیه پانامرا 2024 در پیش از رونمایی امروز منتشر کرده ایم، اما همه آنها یک سدان معمولی را به تصویر کشیده اند. خب، از نظر فنی یک هاچ بک است، اما این در کنار موضوع است. ترس ما به این دلیل است که پورشه رسما واگن را کنار گذاشته است. اسپورت توریسمو با نسل سوم خودروی اجرایی خود متأسفانه دیگر برنمی گردد.

این افشاگری توسط سخنگوی پورشه در مصاحبه ای با این شرکت صورت گرفته است اخبار خودرو اروپا: “در چین و ایالات متحده – بازارهای اصلی ما در بخش D – Sport Turismo تنها نقشی جزئی ایفا می کند. به همین دلیل، ما تصمیم گرفته ایم که این مدل را با عرضه نسل جدید متوقف کنیم.”

دقیقاً مشخص نیست که تقاضای ضعیف چقدر بوده است زیرا نمودارهای فروش، تحویل ترکیبی پانامرا را در تمام نسخه ها نشان می دهند. با این حال، اتوموبیل با اعتبار خوب، نرخ برداشت زیر 10 درصد بود. در نتیجه، جای تعجب نیست که پورشه زحمت تولید نسل دیگری از مدل سقف بلند را به خود نداده است.

در آینده، پانامرا تنها به عنوان یک هاچ بک در کنار یک مدل اجرایی شاسی بلند با محفظه عقب مجلل تر که فضای پای بیشتری را ارائه می دهد، در دسترس خواهد بود. این آخرین نسلی خواهد بود که با موتورهای احتراقی عرضه می‌شود، و در حالی که یک خودروی برقی کامل برنامه‌ریزی نشده است زیرا با تایکان تضاد دارد، مدل جدید دارای چهار نوع پلاگین هیبریدی است.

اگر صحبت از تایکان شد، اگر می خواهید یک واگن پورشه داشته باشید، باید به برق تبدیل شوید. EV نه تنها به عنوان اسپرت توریزمو فروخته می شود، بلکه به عنوان کراس توریزمو کمی مقاوم تر نیز به فروش می رسد. اگر بدون ترک گروه فولکس واگن ICE را ترجیح می دهید، آئودی RS6 آوانت ممکن است جای خالی را پر کند. در جاهای دیگر، یک AMG E63 Estate جدید در افق وجود دارد، بدون توجه به بازگشت BMW M5 Touring.



منبع