3 اتومبیل آینده را در تصاویر جاسوسی برای هفته 13 نوامبر 2023 ببینید


موتور 1 عکس های جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملاً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشرفت‌هایی که در راه است بمانید، این لیست از تمام اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

آئودی S3 و RS3 را قبل از جایگزینی کامل آنها با مدل هایی که انتظار داریم خودروهای برقی کامل باشند، به روز می کند. در جلو، چراغ‌های جلوی اصلاح‌شده‌ای وجود دارد که در کنار یک جلوپنجره به‌روز شده با الگوی مشبک به‌روز شده قرار دارند. هیچ تغییری در مشخصات خودروها وجود ندارد. گرافیک دم با خودروهای موجود متفاوت است. تغییرات پیشرانه همچنان یک رمز و راز باقی مانده است، اما ممکن است کمی اسب بخار بیشتر از نسخه های موجود باشد.

در اینجا آئودی A5 آوانت با استتار بسیار سبک است. این برند قصد دارد در آینده از اعداد زوج برای خودروهای برقی و ارقام فرد برای خودروهای مجهز به احتراق استفاده کند و A5 را جایگزین ICE برای A4 کند. Avant که در اینجا مشاهده می شود دارای یک جلوپنجره بازنگری شده با شکل تقریباً شش ضلعی و یک نشان در قسمت بالایی مرکز است. پشت دارای یک شیشه عقب شیب دار است. یک جفت لوله اگزوز مستطیلی از زیر سپر بیرون زده است. ما انتظار داریم این مدل در سال 2024 به طور کامل معرفی شود و در همان سال به فروش برسد.

BMW در حال آماده سازی Neue Klasse برای خودروهای برقی آینده از جمله این کراس اوور است. این وسیله نقلیه تقریباً به اندازه X3 فعلی است اما ظاهری کاملاً متفاوت دارد. حتی در این مرحله اولیه، ما می توانیم کمی از فاسیای جلویی را با چانه بزرگ ببینیم. کناره ها دارای دستگیره های درب هستند. این خودروساز قصد دارد تا پایان دهه خودروهایی با این معماری بیش از نیمی از فروش خود را به دست آورند.



منبع