کمپر وانت جدید فولکس واگن در کالیفرنیا فضای بیشتری دارد و قدرت هیبریدی دارد


فولکس واگن ون کمپر کالیفرنیایی خود را برای بازار اروپا بازطراحی کرده است. مینی موتورخانه که بین Caddy California و Grand California قرار دارد، با یک پیشرانه هیبریدی جدید در دسترس است و بزرگتر از مدل قبلی خود است و کابین جادارتری ایجاد می کند.

ون کمپر جدید در پنج تریم عرضه خواهد شد: ساحلی، تور ساحلی، کمپر ساحلی، ساحلی و اقیانوسی. هر مدل دارای یک چادر پشت بام و دو درب کشویی با پشه بند است. فولکس واگن یک سایبان جدید ارائه خواهد کرد که در برخی بازارها اختیاری و در برخی دیگر استاندارد برای هر دو طرف خودرو است.

در داخل، فولکس واگن نیمکت عقب را با دو صندلی جداگانه جایگزین کرده است. خوشبختانه آنها هنوز هم می توانند به یک تخت تبدیل شوند. این بدان معناست که مردم همچنان می‌توانند دوچرخه‌ها را بدون از دست دادن فضای خواب در عقب قرار دهند.

مهندسان همچنین آشپزخانه کامل موجود در ساحل و اقیانوس را دوباره طراحی کردند و آن را به عقب هل دادند تا مسافران همچنان بتوانند از هر دو طرف خودرو خارج شوند. قابل دسترسی از بیرون، شامل سینک، اجاق گاز تک شعله و کابینت است. به تزئینات Beach Camper بروید و یک مینی آشپزخانه کشویی پشتی دائمی با اجاق گاز، دو کشو و انباری خواهید داشت.

هر یک از صندلی های عقب 53 پوندی قابل جابجایی هستند و هر کدام به یک کشو برای ذخیره سازی اضافی مجهز هستند. فولکس‌واگن چندین پورت شارژ USB-C 45 واتی را در سرتاسر کابین قرار داده است. سرنشینان حتی این توانایی را دارند که روی هر کلید چراغ دوبار ضربه بزنند و همه چراغ های LED داخلی و پس زمینه را به طور همزمان خاموش کنند.

وانت کمپر جدید فولکس واگن کالیفرنیا
وانت کمپر جدید فولکس واگن کالیفرنیا

تریم ساحلی و بالاتر با واحد کنترل کمپر جدید فولکس‌واگن در ستون C سمت سرنشین عرضه می‌شود. این یکی از راه‌های کنترل عملکردهای مختلف خودرو است که از طریق سیستم اطلاعات سرگرمی و یک برنامه تلفن هوشمند قابل دسترسی هستند.

Ocean مدل پرچمدار است و با دو باتری کمپر، ​​دو خروجی 230 ولتی (یکی در داخل و دیگری بیرون)، صندلی های جلوی گرم شونده، گرمایش هوای تکمیلی، یک محفظه ذخیره سازی سقف، یک میز تاشو و یک میز 7.4 گالن ارائه می شود. مخزن آب شیرین

کمپر جدید با سه گزینه پیشرانه به فروش خواهد رسید که با Multivan مشترک است. موتورهای 4 سیلندر توربودیزل 150 اسب بخاری و 204 اسب بخاری گازسوز به چرخ های جلو نیرو می دهند. آپشن جدید پلاگین هیبریدی با 4Motion چهار چرخ متحرک و 245 اسب بخار ارائه می شود. همچنین می تواند تا 4409 پوند یدک بکشد.



منبع