رولز رویس کولینان جدید شبیه یک استورم تروپ به نظر می رسد


حتی لوکس ترین SUV جهان نیز هر از چند گاهی نیاز به به روز رسانی دارد. پرفروش‌ترین محصول رولزرویس در سال 2025 با طراحی مجدد نمای جلویی تغییر چشمگیری پیدا کرد. رویکرد جسورانه غیرمنتظره مطمئناً جنجال برانگیخته است. کولینان به روز شده از روز اول با مشتق داغ نشان بلک با موتور V-12 ارتقا یافته اش که 600 اسب بخار قدرت دارد، به آن ملحق شده است.

این SUV مجلل که در آینده به عنوان Cullinan Series II شناخته می‌شود، چراغ‌های جلوی خود را با چراغ‌های LED طولانی روز اصلاح کرده است. DRL‌های کشیده روی سپر به سمت پایین می‌روند و نمای جلویی را تحسین‌برانگیزتر می‌کند (اگر عجیب نیست) نگاه کن به نظر می رسد شرکت مادر BMW Group مشتاق است که با برند فوق لوکس خود نیز ریسک طراحی را بپذیرد. مانند بی‌ام‌و X7 هیچ‌گونه ابهاماتی وجود ندارد، اما تغییرات آن به همان اندازه بحث‌برانگیز است.

نشان سیاه رولزرویس کولینان 2025
رولزرویس کولینان

فقط چراغ‌های جلو نیستند که ظاهری غیرمتعارف دارند، بلکه سپر جلو نیز ظاهری غیرمتعارف دارد. رولزرویس از شر ورودی های هوای باریک کنار جلوپنجره خلاص شد. در نتیجه، یک سطح مسطح بزرگ در حال حاضر برای نوعی قطعه تراش نیاز دارد. در جاهای دیگر، ورودی‌های هوای پایین‌تر بازطراحی‌شده اکنون کمی کج شده‌اند در حالی که سنسور رادار بزرگ هنوز در زیر پلاک خودرو قرار دارد.

RR می‌گوید طراحی جدید عمودی پس از «آسمان‌خراش‌های نورانی در کلان‌شهرها» که در آن کولینان به طور فزاینده‌ای محبوب است، می‌گیرد. این SUV یک جلوپنجره روشن دریافت می کند تا مدل های دیگر این شرکت و برخی از BMW را تکرار کند. یکی دیگر از موارد جدید، استفاده از چرخ‌های 23 اینچی باشکوه است که برای اولین بار در این مدل به شمار می‌رود. رنگ آمیزی تازه Emperador Truffle تغییرات بیرونی را کامل می کند.

به طور مشابه، نشان سیاه کولینان تغییری قطبی دارد اما با چرخ‌های 23 اینچی متفاوت. این اولین مدل نشان بلک است که چنین مجموعه بزرگی از آلیاژها را تکان می دهد و دارای 10 پره در هم تنیده است. لهجه‌های بیرونی مختلف – از جمله مجسمه روح خلسه – ظاهر سیاه‌رنگ تری دارند. قطعات تریم تیره بیشتری نسبت به قبل وجود دارد و شما می توانید یک تکرار کاملا مشکی از جلوپنجره قدرتمند داشته باشید.



<p>2025 رولز رویس کولینان سری دوم</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>
<div class=

رولزرویس کولینان 2025



<p>نشان سیاه رولزرویس کولینان 2025</p>
<p>” width=”16″ height=”9″ loading=”lazy”/> </source></source></picture>
<div class=

نشان سیاه رولزرویس کولینان 2025

چیدمان داخلی نسبت به کولینان قبل از فیس لیفت تغییری نکرده است. با این حال، اکنون روح خلسه در زیر ساعت آنالوگ قرار گرفته است، فقط برای اینکه راننده شما بداند که با BMW X7 معمولی رانندگی نمی کند. تزئینات فیبر کربنی Black Badge روی داشبورد کمتر از شش لایه لاک دارد. هر یک از 23 قطعه با دست جلا داده می شود تا به یک روکش آینه ای برسد که تکمیل آن 21 روز طول می کشد.

نشان سیاه در اینجا با نمای داخلی چشم نواز چرمی Duality Twill نشان داده شده است که از 2.2 میلیون بخیه و 11 مایل نخ استفاده می کند. کولینان 2025 می تواند 107000 سوراخ 0.8 و 1.2 میلی متری داشته باشد. ما می خواهیم با فردی که مسئول شمارش تمام سوراخ های ریز روکش صندلی است ملاقات کنیم.

با انتخاب صندلی‌های عقب مجزا که در محفظه بار نصب شده‌اند، هنوز هم می‌توانید کولینان را به عنوان یک خودروی هفت نفره دریافت کنید. آن‌ها فقط زمانی استفاده می‌شوند که شاسی‌بلند شیک ثابت باشد و کنار یک میز کوچک شامپاین، خاویار یا هر چیز دیگری را که افراد ثروتمند ترجیح می‌دهند قرار دهید.

هر دو مدل استاندارد Cullinan و Black Badge موتور دوازده سیلندر ارجمند را حفظ می کنند. با این حال، موتور 6.75 لیتری V-12 توئین توربو از زمانی که رولزرویس متعهد شده است تا سال 2030 کاملاً برقی شود، در مدت زمان قرضی زندگی می کند.



منبع