گروه duPont Registry شراکت با Ed Bolian را از VINwiki برای حراج سه خودروی نمادین اعلام کرد.


میامی، 14 دسامبر 2023: گروه duPont Registry، اکوسیستم لوکس برتر برای علاقه مندان به خودرو، از اعلام همکاری پیشگامانه با بنیانگذار VINwiki و یوتیوبر برجسته، اد بولیان، برای حراج آنلاین سه وسیله نقلیه نمادین هیجان زده است. حراج یک هفته ای که قرار است از روز پنجشنبه 14 دسامبر آغاز شود، مجموعه قابل توجه بولیان را به نمایش می گذارد.

Antoine Tessier، مدیر اجرایی گروه duPont Registry گفت: «نمی‌توانیم بیشتر از این مفتخر باشیم که اد در این همکاری به ما اعتماد کرده است. ما شکی نداریم که لیست کردن این خودروهای نمادین شروع یک همکاری طولانی با Bolian خواهد بود.

اد بولیان، بنیانگذار VINwiki، می‌گوید: «بخش شگفت‌انگیز، و گهگاهی وحشی‌کننده بودن یک تولیدکننده محتوای رسانه‌های اجتماعی این است که من ماشین‌هایی را جمع‌آوری می‌کنم و هر یا دو سال یک‌بار با ماشین‌های زیادی مواجه می‌شوم. امسال مشتاقم برخی از آنها را به بهترین شکل ممکن با موتور اسپورت Sotheby’s منحل کنم.

1976 لندروور رنج روور – تبدیل منحصر به فرد 6 چرخ

1976 لندروور رنج روور

یکی از وسایل نقلیه مورد توجه در حراج، لندرور رنج روور 1976 است، یک تبدیل نادر شش چرخ متعلق به اد بولیان. این تفسیر وحشیانه از SUV افسانه ای که در قسمت ویژه کریسمس 2022 از مجموعه محبوب یوتیوب Car Trek به نمایش گذاشته شد، در سال 2012 بازسازی شد و مهارت، نوآوری و بیش از کمی تفکر خلاق را در هم می آمیزد. این رنجروور 6×4 با سابقه ای جذاب و مدهای دقیق از جمله سیستم تعلیق 2 اینچی و مجموعه ای از پیشرفت های بیرونی، بدون رزرو ارائه می شود و با گزارش بازرسی شخص ثالث و عنوانی تمیز همراه است.

سایه نقره ای رولزرویس 1976 – یک کهنه کار توپ در بین کانتری

سایه نقره ای رولزرویس 1976

اد بولیان این رولز رویس نقره ای سایه رولزرویس 1976 را در رویداد گلوله توپ متقاطع US Express در سال 2023 هدایت کرد و بیش از 2800 مایل را تنها در 36 ساعت و 10 دقیقه طی کرد. این سایه نقره ای که نمادی از تجمل و برتری مهندسی است، خدمات قابل توجهی را توسط DC MotorWerks انجام داد و آن را به هر مجموعه ای اضافه کرد. این رولزرویس با گزارش بازرسی شخص ثالث، مایعات یدکی و عنوانی تمیز ارائه شده است، این رولزرویس مظهر ظرافت ماندگار است (و برای سفرهای جاده ای طولانی عالی است).

فراری GTC4Lusso 2017 – تکامل بزرگ فراری

فراری GTC4Lusso 2017

یکی از نکات برجسته فروش چادر تعطیلات این فراری GTC4Lusso 2017، گواهی بر تسلط فزاینده فراری بر بازار تورهای بزرگ. این GTC4Lusso که متعلق به Ed Bolian است، به طرز ماهرانه ای دو رکن فراری را در هم می آمیزد: عملکرد و تجمل. این خودرو که در Nero Daytona به پایان رسید، توسط فراری آتلانتا تحت سرویس‌های دقیق قرار گرفت و اکنون بدون رزرو با گزارش بازرسی شخص ثالث و عنوان تمیز ارائه می‌شود. رویای یک مشتاق واقعی، این نمونه بارز ترکیبی فریبنده از سنت و عجیب و غریب است.

درباره حراج:

حراج آنلاین در Sotheby’s Motorsport به مدت یک هفته از روز پنجشنبه، 14 دسامبر آغاز می شود. این فرصتی نادر برای متقاضیان است تا این وسایل نقلیه استثنایی را که هر کدام داستانی منحصر به فرد دارند و اد بولیان به دقت از آنها مراقبت می کند، فرود آورند. DuPont Registry از علاقه مندان و مجموعه داران خودرو به طور یکسان برای شرکت در این رویداد منحصر به فرد دعوت می کند. همچنین چندین خودروی فارغ التحصیل از مجموعه بولیان وجود خواهد داشت که در هفته های آینده به حراج گذاشته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مزایده به آدرس https://sothebysmotorsport.com/ مراجعه کنید. برای سؤالات رسانه ای، لطفاً با: [email protected] تماس بگیرید



منبع