10 اتومبیل آینده را در تصاویر جاسوسی برای هفته 2 اکتبر 2023 ببینید


Motor1.com تقریباً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن، تصاویر جاسوسی از وسایل نقلیه آینده قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشرفت‌هایی که در راه است بمانید، این لیست از تمام اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

BMW M4 CS بین کوپه اسپرت استاندارد و نسخه CSL جای خواهد گرفت. این یکی دارای فاسیای جلویی تهاجمی است. در پشت، یک اسپویلر ظریف درب صندوق عقب وجود دارد.

BMW M5 Touring عملکرد و فضای بار افزایش یافته را نسبت به سدان ترکیب خواهد کرد. گزارش شده است که از یک پلاگین هیبریدی دو توربو V8 از XM استفاده می کند.

فراری یک سوپراسپرت جدید در راه است. بدنه ای با هوای تهاجمی دارد. در این ویدئو، به نظر می رسد که این برند ایتالیایی روی پیشرانه کار می کند، از جمله قرار دادن میکروفون ها در نزدیکی خروجی های اگزوز.

ون تجاری فیات دوکاتو در جلوی ظاهری به روز شده است. استتار از دیدن تغییرات زیاد جلوگیری می کند. این تغییرات ممکن است در نهایت برای Ram ProMaster در ایالات متحده اعمال شود زیرا این دو مدل خواهر و برادر هستند.

نیسان آرمادا جدید همچنان یک SUV بزرگ و جعبه ای است. این خودرو دارای قسمت جلویی با چراغ های جلو متفاوت و جلوپنجره به ظاهر بزرگتر است. اکنون چراغ های عقب به صورت عمودی قرار گرفته اند.

Manthey Racing در حال کار بر روی کیت عملکردی برای پورشه 911 GT3 RS است. در حال حاضر، تغییرات ظاهری واضح نیستند، اما دستگاه شگفت انگیز به نظر می رسد.

پورشه به آرامی از خودروهای توسعه Macan EV خارج می شود. تیم مهندسی از نوار سیاه برای پنهان کردن چند ناحیه استفاده می‌کند، اما بقیه موارد پنهان نیست. این نمایه دارای یک خط سقف براق و منحنی است.

این Ram 1500 به روز شده دارای استتار سنگین است، اما می توانید نگاهی اجمالی به سپر بازطراحی شده داشته باشید. چراغ های عقب جدید هست پنهان کردن داخلی در پشته مرکزی پایین ممکن است تغییرات احتمالی را در آنجا نشان دهد.

تسلا سایبرتراک در آستانه راه اندازی برای تحویل مشتریان است. یک ویدیوی برروی از سایت این خودروساز در تگزاس نتایج آزمایش تصادف را به تصویر کشید.

کامیون سایبری

فولکس واگن در حال به روز رسانی GTI است و این عکس های جاسوسی نشان می دهد که کسی پوشیده از پوشش بسیار کمی دارد. به نظر می رسد تغییرات جزئی با تغییراتی در دماغه و طراحی داخلی جدید برای چراغ های عقب باشد.



منبع