سوبارو WRX TR 2024 با فرمان بهبودیافته و ترمزهای برمبو معرفی شد


[Update]: سوبارو تایید کرده است که مدل آمریکایی بال عقب بزرگ را دریافت نخواهد کرد.

تصاویر تیزر و فاش شده از سوبارو WRX TR 2024 اکنون به تاریخ پیوسته اند و ما در نهایت می توانیم نگاهی کامل و رسمی به سطح تریم جدید این خودروی پرفورمنس داشته باشیم. این دستگاه که فردا، ۷ اکتبر، در Subiefest فلوریدا رونمایی عمومی جهانی خواهد داشت، با چندین ارتقای مکانیکی نسبت به WRX استاندارد عرضه می‌شود و قرار است در اوایل سال آینده در نمایشگاه‌های این شرکت در سراسر ایالات متحده عرضه شود.

با شروع تغییرات عملکرد، WRX TR با فنرهای سفت‌تر و نرخ میرایی اصلاح‌شده و همچنین یک قفسه فرمان تنظیم‌شده در مقایسه با WRX عرضه می‌شود. سوبارو نوید پاسخ فرمان تیزتر و کنترل بهتر بدنه را می دهد. مجموعه چرخ‌های استاندارد 245/35 R19 با لاستیک‌های بریجستون پوتنزا S007 به افزایش چسبندگی در شرایط مرطوب و خشک کمک می‌کند.

مجموعه تایرهای جدید نیز تاثیر مثبتی بر عملکرد ترمز خودرو دارد. به روز رسانی های بیشتر در سیستم ترمز شامل کالیپرهای شش پیستونه برمبو در جلو و دو پیستونه عقب است که همه آنها به رنگ قرمز رنگ آمیزی شده اند. لنت ها و روتورهای بزرگتر، و همچنین سیلندر اصلی ترمز بزرگتر، قدرت توقف و احساس بهبود یافته پدال را در مقایسه با WRX معمولی ارائه می دهند. آخرین اما نه کم‌اهمیت، دیسک‌ها 13.39 اینچ (340 میلی‌متر) در جلو و 12.83 اینچ (326 میلی‌متر) در عقب در مقایسه با دیسک‌های 12.4 اینچی جلو و 11.4 یا 11.8 اینچ در عقب در WRX هستند.

قدرت توسط موتور باکسر 2.4 لیتری توربوشارژ سوبارو که 271 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور در این برنامه ارائه می کند، ادامه می یابد. سیستم چهار چرخ محرک این شرکت نیرو را به هر چهار چرخ می رساند و گشتاور فعال به عنوان بخشی از تجهیزات استاندارد در سراسر محدوده WRX TR ارائه می شود.

از نظر پیشرفت‌های سبک، تریم TR صندلی‌های استاندارد جدید Recaro را برای راننده و سرنشین جلو به ارمغان می‌آورد. این صندلی‌ها که در مواد اولتراسوید مشکی و خاکستری پیچیده شده‌اند، پشتیبانی بهتری برای آن گوشه‌های سریع فراهم می‌کنند. هر دو صندلی دارای آرم Recaro بر روی پشتی صندلی هستند و صندلی راننده دارای یک تنظیم الکتریکی در هشت جهت است.

احتمالاً عجیب‌ترین واقعیت طراحی در مورد WRX TR مخصوص ایالات متحده این است که به نظر می‌رسد بال ثابت بزرگ مدل برای بازار استرالیا را از دست داده است. در عوض، یک اسپویلر کوچک یکپارچه در رنگ بدنه وجود دارد. ما برای نظر دادن با سوبارو تماس گرفته‌ایم و در صورت دریافت پاسخ از خودروساز، مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

سوبارو هنوز برای افشای قیمت WRX TR 2024 آماده نیست و می‌گوید که جزئیات کامل قیمت را اواخر سال جاری اعلام خواهد کرد. برای مرجع، WRX Limited با گیربکس دستی دارای قیمت اولیه 38515 دلار پس از هزینه 1020 دلاری مقصد است.



منبع