39 مدل بهترین مودم همراه و جیبی کیفیت عالی + قیمت خرید-اصیل بخرید

در مورد فناوری دستگاه مورد نیازتان هم باید به کاربردی که دارید توجه داشته باشید. مدلFD-M60 مدلFD-M60 مدلFD-M60 مدلFD-M60 مدلFD-M60 این مدل از کمپانی ایرانسل بوده و قابل جابجایی است. این مدل FD-M60از شبکه های 4/4.5G پشتیبانی کرده و سرعت خوبی دارد. باتری این دستگاه داخلی و دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و نسبت به مدل هایی که تا این بخش معرفی شده بهتر است. ویژگی دیگر این مودم‌جیبی ،پشتیبانی از کد های یو اس اس دی و دریافت و ارسال اسم ام اس بوده و با کابل USB به نت متصل می شود. این دستگاه از فرکانس 5GHzزد پشتیبانی می کند.در این مدل از مودم های جیبی قابلیت اتصال ۱۶ دستگاه همزمان وجود دارد.

با مودم جیبی و شارژی 4G

در این مطلب قصد داریم بهترین مودم جیبی در ایران را به شما معرفی کنیم و به مواردی بپردازیم که در انتخاب بهترین مودم جیبی و همراه ۴G و ۵G به شما کمک کند. بنابراین با بهترین مودم جیبی ۴G و بهترین مودم همراه ۵G در سال ۲۰۲۲ با ما همراه باشید. واقعیت تلخ این است که اگر می‌خواهید کمتر از ۵۰۰ هزار تومان برای خرید مودم همراه هزینه کنید، انتخاب‌های خیلی زیادی ندارید؛ حداقل درباره مودم‌های 4G این موضوع صدق می‌کند. بااین‌حال، اگر صرفاً به مودمی ارزان‌قیمت نیاز دارید که بتواند در مکان‌های مختلف اینترنت را دراختیار لپ‌تاپ‌تان قرار دهد و حتی با سرعت 3G هم کارتان راه می‌افتد، مودم XYFI شرکت آپشن را پیشنهاد می‌کنیم. قیمت مودم‌های قابل حمل با توجه به نوع، برند و سایر قابلیت‌های آن متغیر است.

این مودم از نسل چهارم فناوری اینترنت استفاده می‌کند که امکان اینترنت GPRS را روی لپ تاپ و کامپیوتر‌های خانگی فراهم می‌کند. برای استفاده از این مودم کافی است سیم کارت را به همراه بسته اینترنت فعال آن در مودم قرار دهید و با کامپیوتر یا تلفن همراه به شبکه بی‌سیم ساخته شده توسط مودم متصل شوید. البته به کمک قسمت مدیریت زیر مرورگر این مودم می‌توان تنظیمات مورد نیاز را انجام داد. این تنظیمات شامل تغییر رمز عبور، تغییر SSID، مدیریت کاربران و… می‌باشد. اکثر صفحه‌نمایش‌های بکار گرفته شده در بهترین مودم‌ های همراه به‌صورت لمسی هستند بنابراین در هنگام خرید مودم جیبی به برخورداری از کیفیت و سرعت پاسخ‌دهی صفحه نمایشگر توجه کنید.

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-99c:

دیگر به گوشی تان فشار زیاد نمی آید چون نیاز به هات اسپات کردن گوشی ندارید. این نوع مودم از طریق کابل سیم شارژ می شوند و به همین علت با دیگر مودم ها خیلی تفاوت خاصی ندارند و تنها تفاوت همین شارژ آن می باشد. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد. زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید. لازم نیست که گوشی‌تان را در حالت هات‌اسپات قرار دهید و فشار مضاعفی به باتری و تراشه‌ی آن وارد کنید.

مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-99c

39 مدل بهترین مودم همراه و جیبی کیفیت عالی + قیمت خرید-اصیل بخرید

همچنین 4 آنتن خارجی دستگاه برای تقویت گیرنده سیگنال سیم کارت و ارسال سیگنال، حسابی کاربر را مجذوب خود خواهد کرد..اکنون با سیمکارت و بسته 140 گیگ بهترین مودم جیبی ارائه میشود. در ساخت این مودم از پردازنده کوالکام استفاده شده و امکان اتصال بیش از 32 دستگاه مختلف به‌ صورت هم‌ زمان به اینترنت را فراهم می‌کند. ظرفیت باتری آن بیش از 2600 آمپرساعت است که می‌توانید بدون شارژ مجدد 10 ساعت از آن استفاده کنید.

  • سرعت این مودم برای دانلود 300 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 50 مگابیت بر ثانیه است.
  • به مودم های همراه در یک لحظه می توانند تعداد بسیاری زیادی از افراد متصل شوند که در گوشی های موبایل اگر قرار باشد کسی به آن متصل شود به باتری و خود گوشی فشار بسیار زیادی وارد می کند.
  • مودم همراه m40 G1 محصولی از ایرانسل است که در گروه مودم ‌های سیم ‌کارتی جیبی و قابل حمل قرار دارد.
  • برای شارژ نیز از شارژر micro USB آن که از اقلام موجود در جعبه است استفاده کنید.
  • پورت‌ های این محصول از نوع میکرو یو اس بی، شیار سیم‌کارت، شیار کارت حافظه از نوع میکرو اس دی و اتصال وای‌ فای است.