مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با 1000 طرح-کناف آوگون

این نوع سقف به شکل تخته‌های مربعی در کارخانه ساخته شده و در سقف‌های سبک از آن استفاده می‌شود. با این وجود، اگر گیاهان طبیعی را انتخاب نمودید، مطمئن شوید که به اندازه کافی نور خورشید و آب به آنها می‌رسد. سقف‌های کاذب مدرن باید به سادگی امکان دسترسی به خطوط سرویس را فراهم کنند.

مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با 1000 طرح-کناف آوگون

نصب سقف کناف مستطیلی در پذیرایی خانه، سبب سرد نگه‌داشتن منزل در تابستان و گرم ماندن آن در فصل زمستان خواهد شد. انواع مدل های جدید سقف کاذب برای آشپزخانه را میتوانید در “مدل سقف آشپزخانه” ملاحظه کنید. امروزه جدای از طرح های کناف رایج گذشته، طرح های خلاقانه و جدیدی برای سقف پذیرایی طراحی و سورس اجرا می شود. این طرح ها گاه از شکل های غیر متعارف و گاهی از ترکیب دو یا چند شکل رایج ولی به نحوی جدید به وجود می آیند.

قیمت طرح کاذب با در نظر گرفتن تغییرات قیمتی در بازار کنونی کشور ایران در سالهای ۹۷ و ۹۸ با تغییرات شدیدی روبرو بوده است. پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی ازقیمت دقیق کناف سقف پذیراییبا گروه معماری راپید تماس بگیرید. از سقف کناف می توان در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد همانطور که اشاره کردیم سقف کناف دارای مزیت هایی می باشد که باعث شده است در میان همگان دارای طرفداران بسیاری باشد. بنابراین بهتر است شما از طرح کناف سقف جدید برای طراحی و تزیین سقف منزل خود استفاده کنید. این پوشش زیبایی سقف را بیشتر کرده و می توان تاسیسات و سیم کشی ساختمان را به وسیله آن پوشش داد.

کناف دکوراسیون

میخواستم بگم جهت سقف یک املاک قسمت نشیمن با ابعاد 3.20 در 5 چه نوع تایلی و با چه طراحی پیشنهاد میکنید. اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند.

برای محاسبه قیمت اجرای یک سقف‌های کناف در اتاق پذیرایی فرمول خاصی وجود ندارد و فروشنده‌ها اکثرا بر اساس سلیقه خودشان قیمتی حدودی را به مشتری اعلام می‌کنند. اما به طور کلی این قیمت‌ها نسبت به معیار‌هایی مانند سختی طرح کناف، جنس متریال و میزان زیرسازی به کار رفته تعیین می‌شوند. اگر سقف کناف پذیرایی که سفارش دادید اشکال ساده هندسی داشته باشد، قیمت آن به مراتب کمتر از سقف کنافی است که از طرح‌های خاص و ابداعی در آن استفاده شده است.

اگه کار کابینت هم داری، توی لینک زیر میتونی قیمت انواع کابینت و نکات قیمت گیری رو ببینی:

برای این کار در ابتدا باید طرح خود را توسط معمار داخلی یا طراح دکوراسیون انتخاب کنبد و سپس توسط نصاب این صفحات به سقف نصب میشوند. اما باید توجه کنید که بین گچ سقف کناف و گچبری های قدیمی تفاوت بسیاری وجود دارد. در انتخاب سقف کناف در محیط مرطوب محدودیتی وجود ندارد و سقف کناف در محیط های مرطوب کارایی خوبی را دارد. از نظر مقاومتی چون پانل های کناف با سازه های فولادی به سقف اصلی متصل میشوند هم دارای استحکام بیشتری هستند و هم از نظر وزنی بسیار سبک تر از سقف رابیتس میباشد. دیوار خشک کناف یا درای وال چیست؟ امروزه به دلیل اینکه سقف کناف بسیار از مزیت های ویژه ای برخوردار می باشد مورد استفاده قرار میگیرد.

مدل کناف سقف با نور مخفی

بنابراین باید توجه داشته باشید که مدل سقف کناف شما در اتاق پذیرایی باید به گونه‌ای باشد که نوری که در آن کار گذاشته می‌شود بتواند محیط را تا حد مطلوبی روشن کند. اگر بدون هیچ مقدمه ای دوس دارین که جدول قیمت سقف کاذب رو ببینین، یکم برین پایینتر تا قیمت های انواع سقف کاذب موجود در بازار رو ببینین. تو این جدول قیمت کناف سقف، قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی، قیمت سقف کاذب 60 در 60، قیمت سقف کاذب ساده و موارد بسیار دیگه ای رو آوردیم. اتاق خواب از جمله مکان هایی است که داشتن حس آرامش در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • قیمت ارزان، ایمنی و مقاومت بالا، سهولت در نورپردازی، عایق حرارت، وزن سبک و سرعت بالای اجرا از مزایای اجرای کناف سقف پذیرایی محسوب می‌شوند.
  • جنس این سقف می تواند از PVC، آهن، گچ، چوب، فلز، طلق، آلومینیوم، آهن، کامپوزیت، صفحات فلزی روکش دار و یا به صورت ترکیبی از این متریال ها است.
  • با توجه به جنس مقاوم شیشه و استحکام بسیار زیاد سقف کناف، امکان شکستن آن وجود ندارد.
  • حداقل ارتفاع سقف اتاق پذیرایی کاذب از زمین باید تقریبا ۸.۵ تا ۹ فوت و فاصله بین سقف و سقف اتاق باید حداقل ۸ اینچ باشد.
  • یکی از مزایای سقف کاذب کناف این است که می توان نورپردازی را روی سقف کناف انجام داد.
  • در طراحی سقف منزل موردی را که باید به آن توجه داشته باشید مجموع محیطی می باشد که در آن زندگی می کنید.