80 مدل جاکفشی جدید، دیواری، ایستاده، مدرن، کلاسیک و چوبی مجله دکونیوز-سیب چوب

با اینکه اکثر جاکفشی ها با چوب و MDF ساخته می شوند، اما می توان آنها را با روکش های مختلف پوشش داد و جاکفشی با رنگهای مختلف را تولید کرد. مثلا جا کفشی های سفید بسیار زیبا هستند و برای دکوراسیون های مدرن و مینیمال گزینه ای فوق العاده جذاب محسوب می شوند. یکی دیگر از ایده های جالب برای ساخت جاکفشی جدید چوبی این است که شما جا کفشی را شبیه به یک نیمکت بسازید که افراد بتوانند روی آن بنشینند و کفش خود را بپوشند یا کفش هایشان را از پا دربیاورند. وجود جا کفشی نیمکتی در ورودی خانه هم به بیرون آوردن خستگی از تن افراد کمک می کند و هم ایده ای جالب برای قرار دادن کفش ها است.

80 مدل جاکفشی جدید، دیواری، ایستاده، مدرن، کلاسیک و چوبی مجله دکونیوز-سیب چوب یکی از این تجهیزات مورد نیاز کمدهای دیواری مدرن، جاکفشی جالباسی های جدید، کمد ریلی قیمت جاکفشی چوبی مدرن و … می باشد. در این بخش تعدادی تصاویر جاکفشی و جالباسی را مشاهده می کنید که در انواع مدرن و کلاسیک گردآوری شده اند و به منزل جلوه ای خاص می بخشند. تا آنجا که عده ای جاکفشی را به عنوان یک پاشنه آشیل نیرومند در هر خانه ای می دانند. چون در هر حال شما برای نگه داری کفش هایتان، به فضایی مناسب و کافی احتیاج دارید. از سوی دیگر ظاهر زیبای جاکفشی هم فاکتور بسیار مهمی می باشد که در همان نگاه اول، هنر شما را به عنوان یک میزبان خوش سلیقه در نظر میهمانان به نمایش خواهد کشید. بنابراین خرید یک جاکفشی شیک و کاربردی، می تواند جذابیتی دوچندان به محیط گرم منزلتان ببخشد.

تصاویری از جدید ترین میزعسلی ها

جا کفشی های دیواری از جدیدترین مدل های جاکفشی می باشد که از فضای روی دیوار بیشترین استفاده را فراهم می کنند. اندازه و ابعاد جاکفشی های دیواری تا حد زیادی قابل تغییر بوده و می توان متناسب با تعداد کفش و فضای مورد نیاز آنها را در با تعداد قفسه های مختلف ساخت. این روزها جاکفشی‌های متعددی در مدل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های گوناگون تولید می‌شود که خانواده‌ها می‌توانند با توجه به شرایط محیط ورودی خانه، مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنند.

  • حالا که می خواهید خودتان برای ساخت جا کفشی اقدام کنید، بهتر است مدل درب دار آن را انتخاب کنید؛ زیرا جا کفشی های درب دار مانع از منتشر شدن بوی کفش در محیط خانه می شوند و ظاهر زیباتری هم دارند.
  • از سوی دیگر ظاهر زیبای جاکفشی هم فاکتور بسیار مهمی می باشد که در همان نگاه اول، هنر شما را به عنوان یک میزبان خوش سلیقه در نظر میهمانان به نمایش خواهد کشید.
  • علاوه بر مراجعه‌ی حضوری، شما روش های ساده تر و سریعتری هم برای خرید یک جاکفشی جدید و شیک دارید.
  • رنگ دیگری که برای جاکفشی کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد رنگ قهوه ای است.

در همین راستا سعی داریم در این مطلب برای مشاهده و راهنمایی شما عزیزان مدل هایی جذاب و جدید از انواع جاکفشی کلاسیک را به نمایش بگذاریم. در بیشتر خانه‌های مدرن قسمت‌های مختلف خانه بصورت توکار ساخته می‌شوند؛ مثلا در آشپزخانه بیشتر وسایل در پشت درهای کابینت مخفی هستند. جاکفشی ها هم از انواع محفظه های مناسبی است که در نگاه اول مانند یک کمد چوبی به نظر میرسند اما از دو یا چند طبقه تشکیل شده اند که برای قراردادن تعداد متفاوت کفش ها جا دارند. شاید فکر کنید جا کفشی نقشی در دکوراسیون و طراحی منزل شما ندارد اما طبق نظر طراحان و معماران دکوراسیون داخلی، حقیقت امر این گونه نیست و اولین فاکتوری که در نگاه اول به چشم می‌آید همین جاکفشی است. در نتیجه برای انتخاب و چیدمان ورودی منزل باید سلیقه و صبر و حوصله به خرج دهید. افرادی که چیدمان و دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی برای خانه‌شان انتخاب کرده‌اند برای اینکه هماهنگی در طراحی منزل داشته باشد باید جاکفشی با سبک و ویژگی کلاسیک را انتخاب کنند.

·         جاکفشی سه تیکه یا چند تیکه

موضوع دیگری که جاکفشی کلاسیک را از دیگر جاکفشی ها متفاوت می کند تزیینات ایجاد شده بر روی درب های آن است. این تزیینات شامل طرح های گل و نقش و نگاری هستند که در اکثر موارد به صورت جداگانه ساخته و بر روی درب ها چسبانده می شوند. اینکه تزیینات دقیقا دارای چه طرحی باشند و به چه شکل و چیدمانی بر روی درب نصب شوند در مدل های مختلف، متفاوت است. دستگیره های کلاسیک و سلطنتی نیز طرح های مخصوص به خود را دارند و معمولا به رنگ طلایی هستند. شکل خمیده و منحنی آنها که در عین ظرافت و زیبایی ساخته شده اند، در اولین نظر به چشم خواهد آمد.

مدل جا کفشی برای زیر پله