برگردان “6MT FTW” به شدت نشان می دهد که 3.0 CSL Hommage با گیربکس شش سرعته دستی در دسترس خواهد بود. برای افرادی که نمی خواهند با پدال کلاچ مشکل داشته باشند، یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته نیز ممکن است یک گزینه باشد. قدرت به احتمال زیاد به طور انحصاری به چرخ های عقب منتقل می شود.
به دنبال 3.0 CSL Hommage باشید تا قبل از پایان سال معرفی شود. تا قبل از رونمایی رسمی باید شاهد پیشرفت های بیشتری باشیم.
خودروهای توسعه 3.0 CSL Hommage استتار متفاوتی با آنچه در بیشتر خودروها در طول آزمایش مشاهده میکنیم، میپوشند. تصاویری از ماشینهای جادهای با عملکرد بالا و مسابقهای از BMW دارد. به علاوه، پیامهای کمی مانند «6MT FTW»، «Insanely Epic»، «I donut Care» و «I Like It Rare» وجود دارد.
در حالی که ب ام و تنها 1000 نمونه از M4 CSL تولید خواهد کرد، طبق گزارش ها، 3.0 CSL Hommage تولید بسیار کمتری خواهد داشت. طبق یک شایعه، این خودروساز تنها 50 دستگاه از آنها را به عنوان اتصال به بخش M که نیم قرن فعالیت خود را جشن می گیرد، تولید خواهد کرد. گفته می شود که هزینه مالکیت آن بین 600000 تا 750000 یورو است.
13عکس ها
شایعات حاکی از آن است که 3.0 CSL Hommage می تواند خروجی حدود 600 اسب بخار (447 کیلووات) و 516 پوند فوت (700 نیوتن متر) گشتاور داشته باشد. این امر باید به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) در 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت کمتر از 200 مایل در ساعت (320 کیلومتر در ساعت) اجازه دهد.
برای مقایسه، M4 CSL دارای قدرت 543 اسب بخار (404 کیلووات) و 479 پوند فوت (649 نیوتن متر) از یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو است. در عرض 3.6 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) و حداکثر سرعت محدود الکترونیکی 191 مایل در ساعت (307 کیلومتر در ساعت) می رسد.
BMW مشغول تبدیل M4 به 3.0 CSL Hommage است. توسعه نیاز به دورهای زیادی در اطراف پیست دارد و این روند در حال حاضر در نوربرگ رینگ در حال انجام است. این ویدیو مدل آینده و با اجرای محدود را در حال حرکت در مدار معروف نشان می دهد.
شباهت های طراحی واضحی به M4 وجود دارد اما با تغییرات زیادی. فاسیای جلو دارای دهانه های عظیم است. یک بال در سقف و یک بال در عرشه عقب وجود دارد. گلگیرهای عقب پهن تر به نظر می رسند. چهار لوله اگزوز با قطر زیاد از زیر سپر خارج می شود.