Cybertruck بالاخره در حال دریافت حالت خارج از جاده با قفل کردن دیفرانسیل است


تسلا سایبرتراک حدود پنج ماه پیش وارد شد و برخی از ویژگی‌های کلیدی را که انتظار می‌رفت در یک پیکاپ مدرن بیابید، از دست داده بود. این به زودی با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری تغییر خواهد کرد که دیفرانسیل‌های قفل پیکاپ برقی و سایر ویژگی‌های آفرود محور را فعال می‌کند تا به مالکان کمک کند از هر گونه خجالت در مسیرها جلوگیری کنند.

ویژگی‌های جدید از طریق حالت جدید خارج از جاده قابل دسترسی هستند، که کار با سنگ، شن، برف عمیق و ماسه را بهبود می‌بخشد. تفاوت های قفل در مدل دو موتوره و تمام چرخ متحرک موجود است. کامیون سه موتوره دارای دیفرانسیل قفل جلو است، در حالی که یک تفاوت قفل شده مجازی در عقب همیشه در حالت Overland روشن است.

Trail Assist مدیریت کروز با سرعت کم بر روی سطوح ناهموار را آسان‌تر می‌کند تا راننده بتواند روی فرمان تمرکز کند و سمت براق نگه دارد. هنگامی که راننده دستیار پایداری را روی حداقل تنظیم می کند، حالت جدید باجا تعادل و هندلینگ خودرو را بهبود می بخشد.

با کنترل صعود و فرود از تپه کار می کند، اما همه به روز رسانی ها آن را به یک آفرود بهتر تبدیل نمی کنند. تسلا همچنین توانایی کامیون را برای تخمین بار و تنظیم سیستم تعلیق تطبیقی ​​بر این اساس بهبود بخشید.

Cybertruck همچنین روی سطوح لغزنده عملکرد بهتری دارد و حالت CyberTent جدید سیستم تعلیق را تراز می کند تا بتوانید روی یک سطح صاف بخوابید. همچنین چراغ ها و پریزها را روشن نگه می دارد.

تسلا ادامه داد ایکس (سابق توییتر) که به‌روزرسانی‌های هوایی «به‌زودی منتشر می‌شوند».



منبع