E30 M3 به عنوان یک اتومبیل رالی آسفالت بهترین به نظر می رسد


بی ام و M3 نسل E30 بیشتر به خاطر موفقیتش در مسابقات اتومبیلرانی تورینگ مشهور است. اما همانطور که این ویدیو ثابت می کند، یک ماشین رالی به همان اندازه عالی است. اگرچه ممکن است این خودرو به همان اندازه که در DTM داشته است نداشته باشد، نمی توان عالی بودن موسیقی متن آن را انکار کرد.

کانال YouTube Speed ​​Infinity تعدادی کلیپ را برش داده است که دقیقاً بهترین عملکرد M3 را نشان می دهد: در حالی که در نزدیکی و در خط قرمز در جایی در اروپای شرقی (احتمالاً لیتوانی، با توجه به برخی از پلاک ها قضاوت می شود) به پهلو بروید. همه این M3ها به خودروهای رالی کامل تبدیل شده‌اند، با قفس‌های پر و به نظر می‌رسد ورودی‌های آزاد برای موتورهای چهار سیلندر S14 آن‌ها کامل شده است.

دنده کوتاه و رانندگان بی باک به این معنی است که ما می‌توانیم این خودروها را مدت‌ها قبل از اینکه جلوی دوربین ظاهر شوند، بشنویم که با وجود سطوح لغزنده، گوشه‌های کور و فقدان رواناب، بدون ذره‌ای تردید از هر چرخ دنده عبور می‌کنند. نه، این M3 ها به سرعت خودروهای مدرن WRC نیستند، اما این رانندگان متعهد هستند. این دقیقا همان چیزی است که رالی در مورد آن است.

این نوع رانندگی مسطح پس از بررسی قیمت M3 های نسل اول ستودنی تر است. آنها به خودروهای کلکسیونر کامل تبدیل شده اند، به این معنی که اگر شاسی نیاز به تعویض داشته باشد، تصادف در یکی از آنها بسیار پرهزینه خواهد بود. بنابراین به افرادی که هنوز در حال مسابقه با E30 M3 هستند، به شما درود می فرستیم.



منبع