قیمت پراید, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | alfaromeoblog

نسخه های ابتدایی پراید که تا سال ۱۳۸۴ با لوگو کیا تولید می‌شدند و بعد از آن به لوگو سایپا تغییر یافتند، دو مدل صبا و نسیم بودند و با فاصله زمانی تقریبا یکسانی وارد بازار شدند. در طی گذشت سال های تولد پراید در ایران، این خودرو داخلی تولید ۴ مدل اصلی با بیش از ۵ نسخه فرعی را تجربه کرده و امروزه شاهد تردد بسیاری از این مدل ها در سطح شهر هستیم. پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب حوالی ۲۵۶ و ۲۶۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود. قیمت روز پراید صفر ۱۱۱ SE مدل ۹۹ حوالی ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که گران ترین مدل است.

  • تغییر داشبورد جلو، کنسول میانی، کلید کولر و بخاری، دریچه کولر، غربیلک فرمان و … ازجمله این موارد است.
  • پراید برای اولین بار توسط آمریکا شمالی و کره جنوبی به بازار خودرو جهانی معرفی شد و تولید انبوه آن نیز از این دو کشور شروع شد.
  • سیستم قفل مرکزی و ضد سرقت از دیگر امکاناتی است که پراید ۱۱۱ داراست.
  • قیمت پراید 131 مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است.

این هاچ بک در نمای جلویی و کابین خودرو دقیقا مشابه صبا است اما در بخش صندوق و چراغ های عقبی متفاوت است. “پراید ۱۴۱” نیز از دیگر اعضای خانواده پراید است که در سال ۱۳۸۹ وارد بازار شد. این خودرو در واقع نسخه لیفت بک پراید صبا و ۱۳۱ است (لیفت بک خودروهایی هستند که بین سدان و هاچ بک قرار می‌گیرند).

پراید،132،ساده مدل 88

پراید ۱۴۱ اولین فیس لیفتی است که سایپا از پراید صبا عرضه کرده و همین طور اولین خودرو لیفت بک تولیدی ایران است. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. پراید ۱۱۱ SE با دو میلیون تومان کاهش قیمت، امروز در بازار با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. پراید ۱۳۲ SE و پراید ۱۵۱ SE هم دو میلیون تومان و پراید ۱۳۱ SE یک میلیون تومان نسبت به روز یکشنبه ارزان‌تر شدند.

پراید 131 سایپا، پرتکرارترین محصول دومین برند خودروساز کشور

این مدل اولیه هیچ امکانات و تجهیزاتی ندارد و به دلیل اجباری نبودن استاندارد ایربگ در آن زمان، فاقد این آپشن است. نمای جانبی و درها به همان شکلی که در پراید صبا بود، باقی مانده است. فضای داخلی با توجه به‌اندازه کوچک کلی این خودرو چندان زیاد نیست اما مجله خبری خودرو آلفا رومئو به دلیل اندازه کوچک صندلی‌هایش، فضای نشستن سرنشینان را می‌توان کافی توصیف کرد. داشبورد و کنسول میانی پراید طراحی ساده و مطابق با انواع دیگر پراید را دارد. داشبورد پرایدهای ۱۱۱ که اخیراً تولید می‌شوند تغییریافته و با عنوان داشبورد جدید عرضه می‌شود.

دزد دزدی پراید ماشین

از بزرگترین معایب این خودرو نیز میتوان به ایمنی بسیار پایین، بازده کم موتور، تعلیق بسیار ضعیف و فضای کم کابین اشاره کرد و همچنین از مزایای پراید ۱۴۱ میتوان به فضای صندوق عقب اشاره نمود. تریم تودری خودرو، داشبورد و کابین از اولین تغییراتی است که در طراحی این ۱۳۱ به چشم می‌خورد. بخش داشبورد و کابین خودرو نیز به طور کامل متحول شده و در این قسمت هم شاهد طراحی مجدد و جدیدتری هستیم. دریچه های کولر، پورت USB و غربیلک فرمان، جعبه دنده، ساعت دیجیتال، و کیلومتر شمار از مهم ترین تغییرات دیگر طراحی جدید ۱۳۱ هستند. در بخش طراحی کابین پراید شاهد سیستم صوتی کاملا ساده ای هستیم که تنها قابلیت پخش کاست و رادیو را دارد که البته در مدل های جدیدتر تغییر یافت. ساعت دیجیتالی کوچکی که در بالای داشبورد جا گرفته در کنار این سیستم صوتی به صورت اغراق آمیزی ساده به نظر می‌آید.

http://3dprintingindustry.ir