G Wagen خود را با این سیستم کمپر Drop-In به یک قهرمان فوق العاده تبدیل کنید


مرسدس بنز کلاس G به دلیل ترکیب توانایی های خارج از جاده و امکانات رفاهی لوکس در یک بسته جعبه ای مشهور است. در حالی که نمونه‌های تنظیم‌شده زیادی را می‌بینیم، آنها معمولاً از عملکرد SUV یا توانایی ناهموار استفاده می‌کنند. این تبدیل زمینی رویکرد متفاوتی دارد و به سه نفر اجازه می‌دهد شب را در کشتی بگذرانند.

این کیت متعلق به شرکت آلمانی Terracamper می باشد. بزرگترین ویژگی ماهیت ماژولار این واحد است که به مشتریان امکان می دهد کلاس G خود را بدون نیاز به ایجاد بریدگی یا سوراخ دائمی در بدنه بازسازی کنند. از طریق نقاط موجود به عقب کابین متصل می شود، به این معنی که اگر می خواهید SUV خود را به انبار تبدیل کنید، به راحتی می توانید. هزینه ارتقاء معادل 11866 دلار (11000 یورو) است.

ارتقاء زمینی شامل یک آشپزخانه کشویی از درب عقب سمت راننده است. دارای اجاق گاز دو شعله، کمد و تخته برش برای تهیه غذا. با باز کردن در پشتی یک نیمکت و یک میز تاشو نمایان می شود. در شب این فضا به تخت تبدیل می شود. یک قوطی آب 5.28 گالن (20 لیتر) را در خود جای می دهد و یک جعبه خنک کننده 8.2 گالن نیز وجود دارد. توالت جداسازی خشک نیز از جمله امکانات رفاهی است. محکم، بله، اما کاربردی.

TecCrawl Terracamper مرسدس بنز کلاس G

قسمت بیرونی این کلاس G دارای یک سایبان 270 درجه است تا مسافران هنگام رسیدن به کمپ از سایه برخوردار شوند. چادر بالای پشت بام گسترش می یابد تا فضای خواب اضافی را فراهم کند.

Terracamper برای مشتریانی که به دنبال قابلیت های بیشتر هستند، گزینه های اضافی ارائه می دهد. یک باتری لیتیومی 150 آمپر ساعتی، پنل خورشیدی، تقویت کننده شارژ و یک مانیتور برای سیستم وجود دارد. از دیگر ارتقاءها می توان به نورپردازی داخلی LED و یک بخاری کمکی اشاره کرد.

اندازه نسبتاً جمع و جور این دکل به شما امکان می دهد تا در مکان های تنگ خارج از جاده قرار بگیرید، حداقل در مقایسه با ون های بزرگ تر. به علاوه، دو سرنشین در صندلی های جلو می توانند از تمام تجملات مرسدس لذت ببرند. ما در مورد در دسترس بودن در ایالات متحده با این شرکت تماس گرفتیم و اگر پاسخی شنیدیم این مقاله را به روز خواهیم کرد.



منبع