M4 CS تبدیل شدن به دومین سریعترین BMW تولیدی را در نوربرگ رینگ تماشا کنید


BMW M4 CS جدید اینجاست و سریع است. و فقط در یک خط مستقیم سریع نیست. این خودرو می تواند 12.9 مایلی حلقه نورشلیف را در نوربرگ رینگ در 7 دقیقه و 21.99 ثانیه طی کند و به سرعت به سریع ترین BMW تولیدی در جهنم سبز نزدیک شود.

این تمایز همچنان در اختیار BMW M4 CSL است که در سال 2022 دور 7:20.20 را چرخاند. این تفاوت 1.79 ثانیه است. ویدیوی دور M4 CS را در زیر تماشا کنید و ببینید آیا این راننده می تواند دو ثانیه دیگر در میان پیچ و خم پیچ ها پیدا کند یا خیر.

Nordschleife یک دوره بسیار طولانی است، اما صادقانه بگویم، ما مطمئن نیستیم که آیا جایی برای پیشرفت وجود دارد یا خیر. تاج در فلاگ پلاتز می تواند کمی زمان بیشتری به همراه داشته باشد، اما پیامد فشار دادن حتی کمی بیش از حد می تواند نتایج فاجعه باری داشته باشد. به طور مشابه، با سرعت بالا اجرا می شود شودنکروز ممکن است یک یا دو دهم داشته باشد. اما ماشین قبل از چپ دست بزرگ به سرعت 173 مایل در ساعت می رسد، سرعت قهرمانانه ای مثبت برای یک ماشین خیابانی بدون بال بزرگ بیرونی.

قابلیت حکاکی گوشه M4 CS در پیچ‌های بی‌شمار پس از معروف می‌درخشد کاروسل. راننده هم دقیقاً در حد مجاز است – حتی با یک نگاه انتقادی، ما به سختی می‌توانیم مناطقی را که می‌توان در آنها صرفه‌جویی کرد، تشخیص داد. همانطور که انتظار دارید، حداکثر سرعت برای دویدن درست از روی پل در مسیر اصلی می گذرد. بی‌ام‌و قبل از اینکه در پیچ‌های پایانی ترمز کند، با سرعت 186 مایل در ساعت کاملاً حرکت می‌کند.

این یک حرکت هیجان‌انگیز در داخل خودرو است که از تک‌تک تکه‌ای از توربوشارژر شش‌گانه دوقلو M4 با قدرت 543 اسب‌بخار استفاده می‌کند، بدون اینکه به تنظیم سیستم تعلیق خاص CS اشاره کنیم. تولید کوپه 124675 دلاری از ماه جولای آغاز می شود.



منبع