MH3 GTR همچنان از S58 3.0 لیتری توئین توربو شش خطی استفاده می کند. واحد کنترل کمکی MHtronik Manhart خروجی را به 641 اسب بخار (478 کیلووات) و 590 پوند فوت گشتاور افزایش می دهد. این یک ارتقاء سالم نسبت به امتیاز کارخانه 503 اسب بخار (375 کیلووات) و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) است.
این سدان بر روی چرخ هایی با شش جفت پره و ابعاد 9×20 اینچ در جلو و 10.5×20 اینچ در عقب سوار می شود. آنها در این عکسها روکش مشکی ساتن دارند، اما اگر مشتری میخواهد، Manhart میتواند آنها را رنگی متفاوت بسازد.

این تیونر یک فیلتر حذف ذرات اتو با مبدل های کاتالیزوری 200 سلولی، لوله های اسپرت با مبدل های کاتالیزوری 300 سلولی یا یک راه اندازی مسابقه ای بدون گربه ارائه می دهد. با این حال، این قطعات دارای تاییدیه TÜV برای استفاده در جاده در آلمان نیستند، اما Manhart قطعات را برای صادرات ارائه می دهد.
Manhart همچنین چندین ارتقاء اگزوز ارائه می دهد. راه اندازی استاندارد از لوله های فولادی ضد زنگ با سوپاپ برای کنترل صدا و خروج از چهار نوک با قطر 3.9 اینچ (100 میلی متر) استفاده می کند. خروجی ها با روکش کربن یا سرامیک نیز در دسترس هستند.
تیونر آلمانی Manhart از جدیدترین BMW M3 Competition بهره می برد و آن را برای ایجاد یک MH3 GTR تنظیم می کند. این شرکت بهروزرسانیهای جامعی را برای پیشرانه، سیستم تعلیق و استایل سدان سریع ارائه میکند.
Manhart سهام ترمز را ترک می کند. اگر چه، اگر خریدار MH3 GTR بخواهد آنها را ارتقا دهد، تیونر حاضر است این تغییرات را انجام دهد.
MH3 GTR باید کمی بهتر از توانایی M3 Competition که در حال حاضر قابل توجه بود، جاده را اداره کند. خریدار میتواند راهاندازی کویلاورهای Manhart Variant 4 را انتخاب کند که از اجزای KW استفاده میکند یا فقط یک کیت پایینآوری با فنرهای H&R را انتخاب کند.
این شرکت تغییرات کوچکی در سبک M3 Competition ایجاد می کند. MH3 GTR دارای بدنه خاکستری تیره با نوارهای خاکستری روشن تر روی کاپوت، عرشه عقب و درب صندوق است. بدنه دارای قطعات کربنی برای چرخش هوا در گوشههای جلو، رکابهای کناری، اسپویلر لب عقب و دیفیوزر است.
تنها تجدید نظر در فضای داخلی یک جفت صندلی جلوی Recaro Podium با پوسته کامل فیبر کربنی است. لوگوی Manhart در زیر تکیه گاه سر نقش بسته است.
25 عکس ها
اعلامیه Manhart قیمت MH3 GTR را فاش نمی کند. به عنوان مرجع، یک مسابقه M3 2023 از 77695 دلار (پس از هزینه مقصد 995 دلار) با دیفرانسیل عقب یا 81،795 دلار با سیستم چهار چرخ متحرک شروع می شود.